امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

نشست دبیرخانه استانی ارتباط صنعت و دانشگاه با هیات مدیره شهرک صنعتی شکوهیه

سه شنبه هشتم تیر 1400 ساعت 8:29 ق ظ
نشست دبیرخانه استانی ارتباط صنعت و دانشگاه با هیات مدیره  شهرک صنعتی شکوهیه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم؛ نشستی صمیمانه به همت دبیرخانه ارتباط و صنعت و هیات مدیره شهرک صنعتی شکوهیه با حضور مهندس عالمی رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی شکوهیه، مهندس حاج حسینی مدیر عامل شرکت مولدان صنایع شیمی، مهندس زعیم مدیرعامل شرکت سروستان، مهندس جلالی مدیرعامل ایران مرینوس، مهندس آقازیارتی مدیرعامل شرکت تولید کننده فوم پلی استایرن، مهندس عبداللهی مدیرعامل شرکت لینا و دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم، در سالن جلسات مدیریت شهرک شکوهیه برگزار شد.
اهم مباحث و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مدیران شرکت ها با دبیرخانه ارتباط با صنعت دانشگاه به شرح ذیل می باشد:
الف) مقرر شد مکانی در ساختمان مدیریت شهرک شکوهیه به دبیرخانه ارتباط صنعت و دانشگاه اختصاص داده شود. این مکان، ارتباط دانشگاهیان با صنعتگران شکوهیه را تسهیل کرده و در موارد آسیب شناسی صنایع، انجام پروژه های صنعتی و پژوهشی مورد نیاز صنعت، توانمندسازی واحدهای تحقیق و توسعه، ایجاد فرصت های مطالعاتی اساتید در صنعت، بورسیه دانشجویان مستعد، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، تسهیل گری در حوزه های نوآوری و محصولات دانش بنیان، مطالعات بازار و بازاریابی و ایجاد فرصت های شغلی، کارآموزی و کارورزی فعالیت خواهد کرد.بر این اساس مصوب گردید ظرف دو هفته آینده این دفتر به دبیرخانه اختصاص داده شود و دانشگاه صنعتی قم به عنوان متولی دبیرخانه آن را تجهیز کند. همچنین تفاهم نامه ای در موارد فوق تنظیم و منعقد شود.
ب) کارگروه‌هایی در حوزه های تخصصی از اعضای هیات علمی دانشگاه های استان تشکیل شود که این کارگروه ها شامل 1- کارگروه شیمی، مهندسی شیمی و پلیمر 2-کارگروه مکانیک و متالوژی 3-کارگروه برق و کامپیوتر 4-کارگروه انرژی 5-کارگروه نساجی 6- کارگروه صنایع، مدیریت و انتقال تکنولوژی می باشد.
این کارگروه ها برنامه ای منظم جهت حضور در دفتر دبیرخانه در شهرک داشته و جلساتی را با صاحبان صنایع مرتبط با موضوع این کارگروه ها برگزار می کنند. مدیریت شهرک شکوهیه ارتباط کارگروه ها با صنعتگران را تسهیل می کنند.
ج) جلسات دبیرخانه ارتباط صنعت و دانشگاه با هیات مدیره شهرک شکوهیه بصورت ماهانه برگزار و علاوه بر تشریح فعالیت ها، موانع کار بررسی شود.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود