امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دعوت رئیس دانشگاه صنعتی قم از مردم برای شرکت و حضور حداکثری در انتخابات

چهارشنبه بیست و ششم خرداد 1400 ساعت 9:19 ق ظ
دعوت رئیس دانشگاه صنعتی قم از مردم برای شرکت و حضور حداکثری در انتخابات
رئیس دانشگاه صنعتی قم؛ با صدور پیامی از اقشار  مردم  و دانشگاهیان برای شرکت در انتخابات و حضوری پرشور دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم در آستانه برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز میان دوره ای خبرگان، مجلس خبرگان رهبری در پیامی از عموم مردم وبخصوص جامعه دانشگاهیان، برای حضوری پرشور در انتخابات دعوت کرد.
متن این پیام به این شرح است:
بیست و هشتم خرداد ماه؛ روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که سرنوشت انقلاب شکوهمند اسلامی را در این برهه حساس به دست بیگانگان و دشمنان این نظام نخواهیم سپرد.
تهديدهاي کنونی عليه كشور ما لزوم حضور در صحنه همراه با حفظ وحدت و همگرايي ملي را بيش از پيش عيان مي‌كند چرا كه «حضور مردم، مانع تعرّض دشمن و براي مصونيت كشور است». ايران امروز، بيش از هميشه به دولتي هشيار، كارآمد و همه جانبه نگر براي عبور از بحران‌هاي پيش‌رو و ترميم اقتصاد احتياج دارد. رأي و مشاركت بالا در سطح كشور- همانگونه که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) می فرماید: آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عمومی مردم است؛ همه باید در انتخابات شرکت کنند، این یک وظیفه ملی استـ - نشانه‌اي از حمايت ملي از دولت منتخب و پشتوانه‌اي محكم براي ادامه راه پيشرفت و توسعه كشور و رسيدن ايران اسلامي به جايگاه حقيقي خود در جهان است.
اینجانب از همه دانشجویان، اساتید، کارکنان و آحاد مردم فهیم میهن اسلامی درخواست می نمایم، که با حضور گسترده خود در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران رقم بزنند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود