امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

معاون اداری و مالی دانشگاه خبر داد: فضای کار اشتراکی مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم تا هفته آینده به مرحله بهره برداری می رسد.

چهارشنبه هشتم اردیبهشت 1400 ساعت 10:20 ب ظ
معاون اداری و مالی دانشگاه خبر داد: فضای کار اشتراکی مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم تا هفته آینده به مرحله بهره برداری می رسد.
در بازدید رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه از روند آماده سازی فضای کار اشتراکی مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی قم، دکترمرجانی معاون اداری و مالی دانشگاه از افتتاح این مرکز تا هفته اینده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه در این بازدید ضمن تقدیر از مدیران مربوطه که با جدیت پیگیر تکمیل و تجهیز مرکز نوآوری بودند بر تجهیز  کامل تنها فضای کار اشتراکی دانشگاهی استان با دستگاه های بروز و پیشرفته تاکید نمود.
در این بازدید دکتر مرجانی معاون اداری و مالی دانشگاه با ارائه گزارشی از فرایند آماده سازی مرکز نوآورزی دانشگاه گفت: طبق برنامه ریزی بعمل آمده این مرکز تا هفته آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید و در اختیار استارتاپ های دانشجویی و شرکت های دانش بنیان قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است دانشگاه صنعتی قم در سال گذشته موفق به جذب اعتبارات لازم از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهت راه اندازی باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) گردیده است و هم اکنون در فاز اول این طرح، تجهیز و آماده سازی فضای کار اشتراکی  در دستور کار قرار دارد. 
🔹🔸👈 از عمده خدمات بتا می توان به:
✔️ ارائه فضای کاراشتراکی،
✔️ مشاوره،
✔️ آموزش،
✔️شتابدهی
✔️و جذب سرمایه گذار اشاره نمود.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود