امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار نوروزی اعضاء هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیات علمی به صورت مجازی

سه شنبه هفدهم فروردین 1400 ساعت 1:22 ب ظ
دیدار نوروزی اعضاء هیات رئیسه دانشگاه با اعضای هیات علمی به صورت مجازی
 هیات رئیسه دانشگاه به صورت مجازی با اعضای هیات علمی دانشگاه دیدار و سال نو را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ با آغاز سال 1400 و سنت پسندیده دید و بازدیدهای نوروزی که پس از تعطیلات سال نو مرسوم است، امسال نیزبا توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت هرگونه دید و بازدید برای تبریک سال نو در دستگاه‌ها و نهادهای اداری، اعضای هیات رئیسه دانشگاه از طریق فضای مجازی با اساتید دیدار نمودند. در این دیدار نوروزی مجازی، اعضای هیات رئیسه ضمن تبریک سال نو، موفقیت های دانشگاه در سال ۹۹ را تبریک گفته و از تلاش های آنان در کسب رتبه اول کشور در اشتغال دانش آموختگان مقطع کارشناسی، عناوین کسب شده در جشنواره پژوهشگران برتر استان، اخذ مجوز پذیرش دانشجویان خارجی و ارتقاء چشمگیر جایگاه دانشگاه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) و سایر دستاوردهای علمی و پژوهشی، تقدیر و تشکر نمودند.
دکتر قنبری معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به مدیریت و مساعدت‌های ریاست دانشگاه که باعث نیل به این موفقیت ها شده است، تقویت زیرساخت ها و تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها و حمایت از پروژه ها را از برنامه ها و اولویت‌های دانشگاه درسال جاری جهت ارتقاء جایگاه دانشگاه در عرصه های ملی و بین المللی برشمرد.
در ادامه دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه، با برشمردن موفقیت های کسب شده آنها را حاصل تلاش و همدلی تمامی اساتید و کارکنان دانست و با اشاره به ارتقاء رتبه دانشگاه پیش از زمان درنظر گرفته شده در چشم انداز راهبردی دانشگاه ، آن را نشان از تلاش و همت مضاعف اساتید دانست و تلاش برای اخذ دانشجوی مقطع دکترا را از اولویت های دانشگاه به منظور سرعت بخشیدن به رشد و شکوفایی مطرح کرد.
در ادامه سایر اعضای هیات رئیسه با تبریک سال نو موفقیت های کسب شده را تبریک و با آرزوی موفقیت برای اساتید ارتقاء دانشگاه در همه عرصه ها را از خداوند قادر خواستار شدند. در پایان این دیدارمجازی، اعضای هیات علمی با تبریک متقابل سال نو و با تشکر از فضای علمی و رو به رشد بوجود آمده در دانشگاه، نقطه نظرات و سوالات خود را با هیات رئیسه مطرح نمودند.





   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود