امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی قم ارتقاء چشمگیر رتبه دانشگاه در رتبه بندی ISC را تبریک گفت

دوشنبه شانزدهم فروردین 1400 ساعت 11:7 ق ظ
 رئیس دانشگاه صنعتی قم ارتقاء چشمگیر رتبه دانشگاه در رتبه بندی ISC  را تبریک گفت
در پی ارتقاء چشمگیر رتبه دانشگاه صنعتی قم در رتبه بندی ISC ، دکتر رضائی نور رئيس دانشگاه، این موفقیت را به اساتید، دانشجویان وکارکنان دانشگاه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در متن این پیام تبریک آمده است:
اساتید، همکاران و دانشجویان ارجمند دانشگاه صنعتی قم
سلام علیکم
پس از حمد و سپاس خدای متعال و صلوات بر حضرت محمد ( ص ) و ائمه هدی ( علیهم السلام )، در ادامه افتخارات غرور آفرین دانشگاه ، اینجانب ارتقاء چشمگیر رتبه دانشگاه صنعتی قم ، در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام " ISC" را خدمت اعضاء محترم هیات علمی ، اساتید ، دانشجویان وکارکنان دانشگاه و همچنین مردم شریف استان قم تبریک عرض می نمایم.
ارتقاء این جایگاه از رتبه 30-21 سالیان قبل فیمابین دانشگاههای صنعتی به رتبه 15-11 در انتهای سال 1399 موجب مباهات و خوشوقتی است. بدیهی است کسب این موفقیت بزرگ که متکی به لطف الهی و مبتنی بر کوشش جمعی و انگیزه معنوی است، مدیون زحمات و تلاش های تمامی همکاران گرامی دانشگاه است. لذا برخود لازم می دانم از تمامی شما عزیران دلسوز و متعهد که فعالانه در به ثمر رسیدن این موفقیت بزرگ سهیم بوده اید، تقدیر و تشکر نمایم. هر چند این جایگاه هدف کافی و غایی نیست ولی امید می‌رود که با فراهم شدن هر چه بیشتر زمینه‌های بروز استعدادها و خلاقیتها، و با تلاش مستمر و همکاری جمعی و تکیه بر توانمندی ها و ظرفیت های همکاران شاهد تداوم موفقیت های روزافزون دانشگاه صنعتی قم و نیل به جایگاه‌های برتر کشور و عرصه های بین المللی باشیم.
در پایان مجددا از تمام فرهیختگانی که در کسب موفقیت های دانشگاه درسال1399 بخصوص در ارتقاء ستودنی جایگاه دانشگاه در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و کسب رتبه اول کشور در اشتغال دانش آموختگان مقطع کارشناسی و همچنین اخذ مجور جذب دانشجویان خارجی و کسب رتبه های برتر پژوهشی استان نقش آفرینی کرده و از هیچ کوششی دریغ ننموده‌اند، تشکر و قدردانی می نمایم، بدون شک این نتایج درخشان، حاصل یک عزم والا در قالب یک کار گروهی قوی همراه با یکدلی و هماهنگی کم نظیر به دست آمده و این موضوع یک سرمایه ویژه‌ در جهت پیشرفت همه جانبه دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، کار آفرینی و ارتباط با جامعه می‌باشد.

از خداوند متعال برای همگان عزت و سربلندی و حسن عاقبت مسئلت می نمایم و از توفیق خدمتگزاری در محضر بندگان خوب و محبوب خداوند شاکر و سپاسگزارم.
                                                                                                                                             جلال رضائی نور
                                                                                                                                           رئیس دانشگاه صنعتی قم
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود