امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

برنامه های متنوع دانشگاه صنعتی قم در ایام مبارک دهه فجر

شنبه بیست و پنجم بهمن 1399 ساعت 8:2 ق ظ
برنامه های متنوع  دانشگاه صنعتی قم در ایام  مبارک دهه فجر
دهه مبارک فجر سال 1399علی رغم عدم حضور دانشجویان به دلیل شرایط کرونا، با شور ونشاط خاصی در دانشگاه صنعتی قم، جشن گرفته شد و برنامه های علمی، فرهنگی و ورزشی متنوعی در این ایام برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه برخی از این برنامه ها به شرح ذیل می باشد:
1-تجدید میثاق کارکنان دانشگاه صنعتی قم با آرمانهای بنیان گذار انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر 
جمعی از کارکنان دانشگاه در دهه فجر و در آستانه ی چهل و دو سالگی جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در بیت امام راحل رهبر انقلاب اسلامی ایران با آرمانهای آن حضرت تجدید میثاق کردند.

2- دیدار با خانواده شهداء:
دراین دیدار جمعی از مسُولین و پرسنل دانشگاه صنعتی قم با حضور در منزل شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد توکلی آخرین شهید روحانی هشت سال جنگ دفاع مقدس یاد و خاطره ی آن شهید بزرگوار را گرامی داشتند.
شهید توکلی در عملیات مرصاد در جبهه های حق علیه باطل و در پاسداری از نظام و انقلاب و امنیت کشور، توسط منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

3-اهداء خون:
در اقدامی بشردوستانه جمعی از کارکنان دانشگاه صنعتی قم با حضور در سازمان انتقال خون ، جهت تکمیل بانک خونی و رفع نیاز بیماران نیازمند، خون خود را اهداء نمودند.

4-برگزاری مسابقه کتابخوانی:
در ایام جشن انقلاب اسلامی به همت دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه، به منظور تجدید میثاق با شهدای انقلاب ، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم مسابقه کتابخونی  با موضوع وصیتنامه سردار دلها (سیدالشهداء مدافعان حرم شهید حاج قاسم سلیمانی) برگزار گردید وبه هفت نفر برگزیده این مسابقه جوایزی اهداء شد. 
5- مسابقات ورزشی:
جهت ایجاد شور ونشاط و همدلی به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه مسابقات ورزشی در 4رشته ورزشی پینگ پنگ ، فوتبال دستی، تیراندازی و دارت در دوبخش آقایان و بانوان برگزار گردید.



لازم به ذکر است این مسابقات جنبه انتخابی نیز داشته است که براین اساس نفرات برتر مجوز حضور در مسابقات چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه ها ومراکز حوزوی و موسسات آموزش عالی استان قم که در اسفند ماه برگزار خواهد شد را نیز بدست آوردند.
6- برگزاری جشن انقلاب:
دراین مراسم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه و با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه  برگزار گردید ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت. در ادامه دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه با حضور درصندلی داغ به پرسش های مجری برنامه در خصوص مطالبات دانشگاهیان پاسخ داد. اجرای مسابقه زنده حضوری، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

















   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود