امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی قم

سه شنبه سی ام دی 1399 ساعت 8:37 ق ظ
معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی قم
جلسه معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی قم  با حضور هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم، سرهنگ شفیعی رئیس سازمان بسیج اساتید استان قم، آقای رفعت نژاد مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی و حجت الاسلام و المسلمین عظیمی نماینده ولی فقیه در بسیج اقشاروجمعی از کارکنان و اساتید دانشگاه، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر شهید آخوندی برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتررضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و خوشآمدگویی به مدعوین جلسه، گفت: انتظار می رود بسیج اساتید شاکله هماهنگ کننده اقدامات مختلف بسیج از طریق  بسیج کارمندی و  بسیج دانشجویی باشد تا بتواند گام های مفید و موثری را برای رشد و اعتلای دانشجویان و تربیت دانشجوی انقلابی بردارند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب گفت: بسیج اساتید باید بتواند دانشجوهارا فعال کند و با پرداختن به جلساتی در خصوص گام دوم انقلاب رشد و جهش علمی را در دانشگاه تحقق بخشد.
در ادامه دکتر قربانی مبین، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: اساتید مهم ترین رکن دانشگاه هستند که باید به دنبال ارزش های اسلام باشند.
وی ادامه داد: اساتید باید روحیه ی بسیجی را در دانشجویان تقویت کنند و بستر مناسب را برای فعالیت های دانشجویی فراهم کنند.
سرهنگ شفیعی رئیس سازمان بسیج اساتید استان در ادامه جلسه معارفه فرمانده بسیج دانشگاه، به تبیین انتظارات از بسیج اساتید پرداخت. ایشان اساس این انتظارات را مطابق با چهار رکن وظایف اساتید در دانشگاه برشمردند که عمل به آنها در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است. 
در پایان این مراسم حکم مسئولیت مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی قم ابلاغ شد. 
همچنین شایان ذکر است در این برنامه آقای حجت الاسلام و المسلمین طباطبائی بعنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشگاه معرفی گردید.













   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود