امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز دانشجو

یکشنبه شانزدهم آذر 1399 ساعت 9:30 ق ظ
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت روز دانشجو
رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار جهانی، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان عزیز تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر جلال رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
(بسمه تعالی)
شانزدهم آذر یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است، که با شهادت خود به جهانیان نشان دادند که جوانان ایرانی بر اساس آموزه های دینی در مکتب حسینی، مرگ را بر ذلت ترجیح می دهند و این گونه حافظ استقلال، آزادی و جهموری اسلامی خود هستند.
دانشجویان امروز ما با وجود همه تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمن، نشان دادند که با جهاد علمی و اراده ای قوی می توانند استقلال و آزادی را از لحاظ علمی و فرهنگی به جامعه خود تقدیم کنند. به حدی که مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نقش دانشجو در پیشرفت کشور می فرمایند: دانشجویان یکی از اقشار فاخر و با ارزشی هستند که مظهر شهامت و سرعت عمل ملت ایران محسوب می شوند.
اینجانب ضمن پاس داشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با استکبار در روز 16 آذر سال 1332، این روز مقدس را به دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم همواره با توکل به ایزد متعال در راستای تحقق اهداف بلند میهن اسلامی گام برداشته و در راه رشد و تعالی کشور به ویژه در حوزه ی کارآفرینی، تبدیل علم به ثروت و رشد فرهنگی موفق و منصور باشید.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود