امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

کارگروه ارتباط صنعت و دانشگاه استان قم در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

یکشنبه بیست و سوم شهریور 1399 ساعت 12:16 ق ظ
کارگروه ارتباط صنعت و دانشگاه استان قم در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
 جلسه ارتباط صنعت و دانشگاه استان با حضور مسئولین مربوطه با هدف ارتباط هر چه گسترده تر صنعت با دانشگاه در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ جلسه کارگروه ارتباط صنعت و دانشگاه استان با حضور دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم، دکتر روشن چشم مشاور استاندار، مهندس احمدی معاون پژوهشی سازمان صمت، مهندس جندقی از مسئولین بسیج مهندسی استان و دکتر راستی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی قم و... در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در این کارگروه جهت ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه مسائل مربوط به معرفی سرباز دانشجو به صنعت و نحوه بورسیه دانشجویان نخبه در صنایع استان مورد بررسی قرار گرفت.
در کارگروه ارتباط صنعت و دانشگاه استان، موضوعات اولیه جهت برگزاری رویداد Reverse pitch با همکاری فولاد غرب مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت. (رویدادهای Reverse Pitch رویدادهای جدیدی در فضای کارآفرینی هستند که در آن‌ها برخلاف رویدادهای مشابه از سازمان‌ها درخواست می‌شود تا بر اساس نیاز خود موضوعی را برای تیم‌های استارت‌آپی ارائه کرده و این بار تیم‌های استارت‌آپی هستند که می‌بایست بتوانند راه‌ حلی برای آن ارایه کنند. کارآفرینان محلی در طی این رویداد فرصتی پیدا می‌کنند تا بتوانند محصول نوآورانه‌ای را با توجه به خواسته سازمان خلق کنند).
همچنین در این کارگروه مقرر گشت که دبیرخانه دانشگاه های استان با هدف آشنایی هر چه بیشتر صاحبان صنایع با اساتید دانشگاه ها، رزومه صنعتی و کارآفرینی اساتید دانشگاه ها را در قالب کتابچه در اختیار صاحبان صنایع قرار دهد.
پیگیری جهت راه اندازی دفتری با عنوان دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه در سازمان صمت از جمله دیگر مصوبات این کارگروه بوده است.



 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود