امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد

چهارشنبه نوزدهم شهریور 1399 ساعت 12:10 ق ظ
 زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد
همزمان با  افتتاح 29 پروژه ورزشی در دانشگاه های کشور ، زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم نیز افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در روز 19شهریور سال 1399 زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم با حضور دکتر نظر پور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، دکتر صدیقی رئیس امور دانشجویان، دکتر علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بصورت ویدئو کنفرانس توسط دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم افتتاح گردید.
دکتر رضایی نور در مراسم افتتاح  پروژه زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم گفت: با توجه با بالا بودن سطح زه آبهای سطحی در این منطقه و نامناسب بودن شرایط خاک آن خاکبرداری تا بستر مناسب انجام شد و حدود ۸۰ مترمکعب با سنگ، لاشه چینی  صورت گرفته است . 
وی افزود:  این پروژه بیش از ۱۱۰۰ متر مکعب حجم عملیات خاکی داشته است که در ۴ لایه با خاک مناسب خاکریزی و زیرسازی انجام شده  و ۱۲۵ مترمکعب با ضخامت ۱۰ سانتی متر بتن ریزی شده است.  همچنین ، چمن مصنوعی این پروژه  از شرکت معتبری که تمام استانداردهای فیفا را دارا بوده و مورد تایید اداره استاندارد کشور نیز می باشد، تهیه شده است.
قابل ذکر است زمین چمن مصنوعی دانشگاه صنعتی قم به مساحت 1250 متر مربع، با صرف هزینه ای بالغ بر 3/500/000/000 ریال در طی دوسال به بهره برداری رسید.


 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود