امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

مراسم گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد

سه شنبه چهارم شهریور 1399 ساعت 8:7 ق ظ
مراسم گرامیداشت روز کارمند در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد
مراسم گرامیداشت روز کارمند با حضور هیات رئیسه و کارمندان دانشگاه صنعتی قم  با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه  این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم که پس از قرائت زیارت عاشورا و مداحی به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری پس از برشمردن ثمرات و برکات عزاداری امام حسین (ع) در ایام محرم درگرامیداشت روز کارمند به بیان  اخلاق کارمندی بر اساس سیره علوی و آموزه های دینی پرداخت.
وی نهج البلاغه را یکی از بهترین راهنمایای زندگی بشر دانست و افزود: نامه 53 نهج البلاغه که امام علی (ع) برای مالک اشتر - هنگامی که به فرمانداری مصر می رسد - نوشته است در زندگی امروز ما بسیار آموزنده و کاربردی است.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: این نامه با 12 نکته کاربردی یکی از جالب ترین نامه های نهج البلاغه است.در این نامه ضرورت خودسازی، روش برخورد با مردم در جامعه، پرهیز از غرور و خودپسندی، مردم گرایی، حق گرایی، ضرورت رازداری، اصول و شیوه های درست رهبری و... به شیواترین شکل ممکن مطرح شده است.
وی افزود: اگر کارمندان این 12 نکته را مد نظر قرار دهند، جایگاه دنیوی و اخروی خود را تضمین کرده اند.
در ادامه دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: کارکنان دانشگاه صنعتی قم، جوان، فعال و پویا هستند که با حضور این کارکنان خدوم، آینده بسیار درخشانی در انتظار این دانشگاه است.
وی افزود: امانتداری، همکاری، همدلی و دلسوزی کارمندان از مهم ترین عواملی است که رشد و پیشرفت دانشگاه صنعتی قم را رقم می زند. به لطف خداوند متعال و همدلی شما عزیزان طی دو سال اخیر، این دانشگاه پیشرفت های چشمگیری داشته است که بی شک اگر همراهی و همکاری شما عزیزان نبود، رسیدن به این جایگاه امکان پذیر نمی شد.
در انتهای این مراسم نیز به 5 نفر از برگزیدگان آزمون مجازی وصایای امام خمینی (ره) که به همت مدیریت فرهنگی برگزار شده بود، به قید قرعه هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد.



 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود