امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

ديدار هيات رييسه دانشگاه صنعتي قم با حجت الاسلام والمسلمين ذوالنور نماینده مردم شریف قم

یکشنبه دوازدهم مرداد 1399 ساعت 12:45 ق ظ
ديدار  هيات رييسه دانشگاه صنعتي قم با حجت الاسلام والمسلمين ذوالنور نماینده مردم شریف قم

اعضاي هيات رييسه دانشگاه صنعتي قم در نشستي صميمانه با نماينده کلانشهر قم، حجت الاسلام و المسلمين ذوالنور  نماینده مردم شریف قم درمجلس شورای اسلامی ، ديدار و درباره مسائل مختلف دانشگاه گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در اين گفتگو  ابتدا دکتر رضائي نور رئیس دانشگاه صنعتی قم گزارشي از دستاوردها و پيشرفت هاي دانشگاه در سالهاي اخير ارائه نمود. رضائي نور با اعلام این خبر که مرکز نوآوري و اولين فضاي کار اشتراکي استان به زودي در دانشگاه صنعتي قم افتتاح مي شود افزود ؛ پس از افتتاح این مرکز ، دانشگاه صنعتي قم مي تواند ميزبان افراد، واحدهاي فناور و شرکتهاي دانش بنيان استان و منطقه براي حضور و فعاليت بر روي طرحها و ايده هاي دانش بنيان در دانشگاه باشد.
درادامه این گفتگو ، چشم انداز دانشگاه صنعتي قم در افق 1404 براي نماينده محترم شهر مقدس قم تشريح شد و در اين ميان بر لزوم حمايت جدي نمايندگان استان از دانشگاه صنعتي قم در مساله تامين اعتبار و نيز رفع مشکلات فضاي فيزيکي تاکيد گرديد.
حجت الاسلام و المسلمين ذوالنور در این دیدار، با آرزوي قبولي طاعات در روز عرفه وتبریک اعیاد با فضیلت قربان وغدیر خم ، بر حمايت ويژه نمايندگان استان از دانشگاه صنعتي قم تاکيد نموده و براي دست اندرکاران این دانشگاه آرزوي موفقيت نمودند. ايشان در ادامه به بيان مسائل و چالشهاي روز جامعه پرداخته و از دانشگاهيان خواستند براي حل اين مسائل راهکارهاي مناسب را ارائه نمایند.

 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود