امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

برگزاری انتخابات کرسی ریاست دانشکده مهندسی مکانیک به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی قم

دوشنبه بیست و سوم تیر 1399 ساعت 11:55 ق ظ
برگزاری انتخابات کرسی ریاست دانشکده مهندسی مکانیک به صورت مجازی در دانشگاه صنعتی قم
انتخابات ریاست دانشکده مهندسی مکانیک به صورت مجازی روز شنبه  در تاریخ 1399/04/21 با مشارکت کلیه اعضای هیات علمی این دانشکده برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در جلسه ای که بصورت مجازی  جهت انتخاب رئیس دانشکده جدید التاسیس مهندسی مکانیک برگزار گردید، از بین 3 نفر کاندیدای ریاست دانشکده ،دکتر محمد فدایی با کسب حداکثر آراء به این سمت انتخاب شدند.در انتهای این جلسه مجازی، دکتر رضائی نور رئیس دانشگاه ضمن تایید حکم ریاست آقای دکتر فدایی و تبریک به ایشان، از مشارکت سایر کاندیداها و همچنین مشارکت ۱۰۰ درصدی اعضای هیات علمی دانشکده در این انتخابات و توجه جدی بر سرنوشت خود تقدیر و تشکر کردند. همچنین ایشان بر لزوم تعامل نزدیک ریاست دانشکده با اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان و استقرار سبک مدیریت مشارکتی و بهره گیری از خرد جمعی در تصمیم گیری تاکید نمودند. توسعه رشته متالورژی در مقطع کارشناسی و رشته فیزیک مهندسی در مقطع کارشناسی ازشد از دیگر اولویتهای پیش روی ریاست دانشکده مکانیک در ادامه کار، مورد تاکید قرار گرفت.
قابل ذکر است طبق آیین نامه اجرایی، انتخاب مدیران و معاونین در حوزه اختیارات رئیس دانشگاه می باشد،که بر این  اساس با نظر دکتر رضائی نور، انتخاب مدیران گروهها و روسای دانشکده ها در دانشگاه صنعتی قم  از طریق نظام انتخابات و رای گیری صورت می گیرد. اتخاذ این شیوه مشارکت اعضاء هیات علمی در انتخاب مدیران و روسای دانشکده ها باعث  ایجاد نشاط و انگیزه و تعامل بهتر همکاران هیات علمی در پیشبرد اهداف دانشگاه شده است.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود