امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی قم با نماینده مردمی استان قم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

دوشنبه نهم تیر 1399 ساعت 10:46 ق ظ
رئیس دانشگاه صنعتی قم  با نماینده مردمی استان قم در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی قم با دکتر امیرآبادی نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار دکتر رضائی نور ضمن تبریک ایام دهه کرامت و همچنین انتخاب مجدد دکتر امیرآبادی به عنوان نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی ، به ارائه گزارشی از روند رو به رشد فعالیت های عمرانی، علمی ، پژوهشی و فرهنگی دردانشگاه صنعتی قم پرداخت.
دکتر رضایی نور گفت: حمایت های بی دریغ مسئولین استان به ویژه جنابعالی در حل مشکلات دانشگاه صنعتی قم قابل تقدیر و قدردانی است. بی شک اگر حمایت و همدلی جنابعالی با دانشگاه صنعتی قم همراه نبود، رشد و شکوفایی این دانشگاه میسر نمی شد.
در ادامه دکتر امیر آبادی پیشرفت دانشگاه صنعتی قم را در گروی انقلابی بودن، جذب اعضای هیأت علمی توانمند و انجام فعالیت های چشمگیر پژوهشی دانست و خاطر نشان کرد این عوامل در توسعه و پیشرفت دانشگاه های کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می نمایند.
در پایان این دیدار، ریاست دانشگاه از دکتر امیرآبادی دعوت نمود تا ضمن بازدید از دانشگاه صنعتی قم ، با بیان نقطه نظرات و ارائه راهکارهای سازنده خود، دانشگاه را درمسیر رشد و توسعه همه جانبه ، همراهی ومساعدت نمایند.



   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود