امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

نشست صمیمی ریاست دانشگاه باکارکنان حوزه دانشجویی وفرهنگی

دوشنبه هشتم اردیبهشت 1399 ساعت 10:48 ق ظ
نشست صمیمی ریاست دانشگاه باکارکنان حوزه دانشجویی وفرهنگی

به گزارش روابط عمومی،درادامه نشست های صمیمانه ریاست دانشگاه با حوزه های مختلف، روز یکشنبه 1399/02/07 کارکنان حوزه معاونت دانشجویی به همراه معاون دانشجویی وفرهنگی در سالن جلسات بادکتر رضائی نور دیدار نمودند.
دراین دیدار وگفتگوی صمیمانه ابتدا دکتر رضائی نور با تبریک سال جدید وحلول ماه مبارک رمضان با اشاره به پیشرفت های دانشگاه صنعتی قم در سال های اخیر  از همدلی کارکنان این حوزه دررفع مشکلات دانشجویان ابراز خرسندی نمودند. ایشان همچنین ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی ودانشجویی از زحمات و تلاش های بی شائبه مدیران و پرسنل این حوزه تقدیر و تشکر کردند.
سپس دکتر کریمی معاون دانشجویی وفرهنگی دانشگاه با تبریک سال نو وآرزوی برخورداری همکاران از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان وبا اشاره به شرایط بوجود آمده از اپیدمی ویروس کرونا آن رافرصتی مناسب برای بازنگری به برخی از عملکرد های این حوزه درخدمت رسانی بهتر به دانشجویان دانستند.ازجمله این موارد که دکتر کریمی مطرح نمودند:بهبود زیر ساخت های الکترونیکی ارائه خدمات دانشجویی، اصلاح زیر ساخت تغذیه از لحاظ آمار گیری وذخیره داده ها ، به روز رسانی اطلاعات درسایت دانشگاه (فرم ها ، آیین نامه هاو...) ، پیگیری قراردادها و برطرف نمودن نواقص آنها و...
ایشان درادامه با بیان اینکه فعالیت کارکنان این حوزه درخط مقدم خدمت رسانی به دانشجویان است از تلاش های دلسوزانه و مسئولانه مدیران و کارکنان این مجموعه، سپاسگزاری نمودند.
در ادامه این جلسه ، کارکنان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخته و پیشنهاداتی را در جهت بهبود امور بیان داشتند.
درپایان دکتر رضایی نور باتشکر از بیان پیشنهادهای ارائه شده حمایت خود را از هر نوع خلاقیت ونوآوری که باعث پیشرفت وترقی دانشگاه می شود رااعلام نموده وبرادامه مستمر این جلسات تاکید کردند



   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود