امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

نشست صمیمانه کارکنان حوزه معاونت اداری و مالی با ریاست دانشگاه

چهارشنبه سوم اردیبهشت 1399 ساعت 7:12 ب ظ
نشست صمیمانه کارکنان حوزه معاونت اداری و مالی با ریاست دانشگاه

به گزارش روابط عمومی، نشست و گفتگوی صمیمانه دکتر  رضائی نور رئیس دانشگاه با حضور حجت الاسلام دکتر قربانی مبین مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر مرجانی سرپرست معاونت اداری و مالی ودکتر آل عمران نژاد مدیر حراست با کارکنار محترم حوزه اداری و مالی دانشگاه در محل سالن جلسات دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر رضایی نور با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه با اشاره به پیشرفت های دانشگاه صنعتی قم در سال های اخیر ، به بیان بخش هایی از برنامه عملیاتی دانشگاه در سال جدید پرداختند. ایشان همچنین  ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های حوزه معاونت اداری و مالی از زحمات و تلاش های بی شائبه مدیران و پرسنل این حوزه تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین نیز با تبریک سال نو به همکاران و آرزوی کسب فضلیت از فرصت ماه های پربرکت شعبان و رمضان با اشاره به شرایط پیش آمده ناشی از همه گیری بیماری کرونا به بیان اهمیت نقش دین و تمسک به اهل بیت در مقابل شبهات ایجاد شده در این دوره پرداختند. ایشان نیز از تلاش ها و مساعی کارکنان دانشگاه تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه این جلسه دکتر مرجانی با تبریک سال نو ضمن اشاره به ویژگی های خاص مدیریت منابع انسانی و مدیریت مالی از جمله لزوم قانون مندی، دقت نظر، ریز بینی، توجه به جنبه های انسانی در تصمیم گیری، امانتداری و ... ، تلاش های بی شائبه و دلسوزی های متعهدانه مدیران و کارکنان اداری مالی را عامل اصلی موفقیت های این حوزه در تحقق اهداف پیش بینی شده دانسته و از حسن همکاری آنان تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه کارکنان حوزه معاونت اداری مالی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخته و پیشنهاداتی را در جهت بهبود امور بیان داشتند.









   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود