امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

مدیر دانشجویی دانشگاه دستاوردها و برنامه های حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در سال 98را بیان نمودند.

پنجشنبه چهاردهم فروردین 1399 ساعت 1:15 ب ظ
مدیر دانشجویی دانشگاه دستاوردها و برنامه های حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در سال 98را بیان نمودند.

مدیر دانشجویی دانشگاه دستاوردها و برنامه های حوزه دانشجویی دانشگاه صنعتی قم در سال 98را بیان نمودند.
آقای عبدالغفار حقیقی مقدم مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی قم درمصاحبه باروابط عمومی دانشگاه، به بیان مهمترین دستاوردها و برنامه های شاخص حوزه دانشجویی در سال 98 پرداختند که اهم آنها به شرح ذیل می باشد :
تجمیع خوابگاههای دانشجویی:
با توجه به تجربیات سالهای گذشته و وجود نواقص مهم در خوابگاههای استیجاری و عدم ظرفیت کافی دراین خوابگاهها، در راستای ایجاد محیط مناسب خوابگاهی برای دانشجویان و همچنین دارا بودن استانداردهای لازم برای اسکان دانشجویان ، دانشگاه تصمیم به تجمیع خوابگاهها در خوابگاههای دانشگاه مفید نمود که برادران در خوابگاه اندیشه و خواهران در خوابگاه فرهنگ ساکن گردیدند. این مهم با عث گردید دانشجویان از محیط مناسب تری برای خوابگاه بهره مند باشند و همچنین امکان خدمات دهی را برای مسئولین دانشگاه در خوابگاهها در خصوص مسائل فرهنگی و ورزشی و تربیتی را تسهیل نمود . همچنین سعی گردید با حضور دائمی کارشناسان دانشگاه در این خوابگاهها و ارتباط نزدیک با دانشجویان از نزدیک مشکلات را در اسرع وقت پیگیری و برطرف نمائیم .
صنعتی نمودن آشپزخانه دانشگاه :
با توجه به تاکیدات صندوق رفاه دانشجویی و همچنین در راستای پخت غذای سالم و صرفه جویی در منابع انرژی و هزینه مواد غذایی و نیروی انسانی، دانشگاه صنعتی قم در صنعتی نمودن آشپزخانه سلف پیشگام بوده و در رتبه بندی سال 97 صندوق رفاه از جایگاه خوبی در زمینه برخوردار بوده است . و این مهم را همچنان در دستور کار خود قرارداده و با عنایت ویژه مسئولین دانشگاه سعی بر صنعتی نمودن هرچه بیشتر تجهیزات آشپزخانه را داریم.
تعامل سازنده با دانشجویان:
از مهم ترین برنامه های مدیریت دانشجویی ایجاد کانالهای ارتباطی با دانشجویان از طریق ظرفیتهای موجود مانند فضای مجازی و دانشجویان عضو شورای صنفی است که با ارتباط دائمی با این عزیزان سعی شده است در هر لحظه و زمان از شبانه روز پاسخگوی دانشجویان در زمینه پیگیری مشکلات صنفی آنها با شیم و این پیگیری و پاسخگویی را در تمام زمانها به عنوان یک اصل کاری برای تمام همکاران حوزه دانشجویی قرار داده ایم. این موضوع نتایج ارزنده و سازنده ای را در راستای خدمات رسانی بهتر به دانشجویان برای ما داشته است . همچنین با تشکیل جلسات شورای دانشجویی در سطح هیأت رئیسه دانشگاه سعی شده است که از نزدیک مشکلات صنفی توسط اعضای شورای صنفی با هیأت رئیسه محترم مطرح گردیده و مصوبات و تصمیمات لازم اخذ گردد. شاید بتوان گفت دانشگاه صنعتی قم در زمینه تعامل نزدیک اعضاء هیأت رئیسه با دانشجویان و حضور ایشان در جلسات متعدد با دانشجویان در سطح کشور جزء چند دانشگاه برتر کشور در این زمینه است.
درادامه این گفتگو مدیر دانشجویی دانشگاه ، نتایج تعامل با دانشجویان را به شرح ذیل برشمردند:
ایجاد تنوع غذایی در برنامه غذایی
بالا رفتن رضایت دانشجویان از برنامه و کیفیت غذای دانشجویی
رضایتمندی چشمگیر دانشجویان از فضای خوابگاهی و برنامه های ارائه شده در خوابگاهها نسبت به سال گذشته
بالا رفتن رضایتمندی دانشجویان از نحوه عملکرد سرویس حمل و نقل دانشگاه نسبت به سال گذشته

 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود