امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

حراست گوش شنوای مجموعه دانشگاهی می باشد.

سه شنبه بیستم اسفند 1398 ساعت 11:19 ب ظ
حراست گوش شنوای مجموعه دانشگاهی می باشد.
دکترآل عمرانی نژاد مدیر حراست دانشگاه صنعتی‌قم درگفتگو باروابط عمومی دانشگاه گفت: حراست ها می‌توانند نقش مهم و سازنده‌ای بین حوزه‌های تصمیم‌گیر و اقشار جامعه دانشگاهی داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم؛ دکتر آل عمرانی نژاد مدیر حراست دانشگاه صنعتی قم دراین گفتگو ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه پر برکت رجب و با توجه به شرایط کنونی کشور و به ویژه استان در راستای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد ریشه کن کردن این بیماری که بیش از۱۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده است در گرو لطف و رحمت الهی و عزم ملی در رعایت دستورات ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان کشور می باشد.
وی افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور در جهاد علمی، مجموعه حراست ها تمام تلاش خود را برای ناکام گذاشتن دشمنان که سعی در ایجاد رخنه و اخلال در این حوزه را دارند، بکار بسته اند.
این مقام مسئول ضمن اشاره به سیاست ابلاغی از سوی دکتر پالیزبان مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقق حراست اجتماعی را از ضرورت های جامعه دانشگاهی دانست و تاکید کرد: یکی از مولفه‌های حراست اجتماعی اعتماد فردی نهادی و حرفه‌ای است که به توفیق الهی گامهای موثری به کمک همکاران پرتلاش مجموعه حراست در راستای تحقق این هدف برداشته شده است.
مدیر حراست دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه تحقق دانشگاه مطلوب در همه ابعاد منوط به احساس مسئولیت فرد فرد جامعه دانشگاهی نسبت به حوادث پیرامون است گفت: در حال حاضر شاهد همراهی بسیار خوب همکاران محترم هیات‌ علمی وغیرهیات علمی در تمام سطوح مدیریتی و غیر مدیریتی می باشیم و لازم می‌دانم مراتب قدردانی صمیمانه را از این عزیزان به جای آورم.
دکتر آل عمرانی نژاد در پایان از آماده بودن مجموعه حراست دانشگاه جهت شنیدن هرگونه انتقاد و پیشنهاد خبر داد و عنوان کرد در راستای خدمت رسانی بهتر به اقشار جامعه دانشگاهی و نظام آموزش عالی کشور راه های ارتباطی با مجموعه حراست به شرح ذیل می باشد:
ارتباط مستقیم پیامکی با مدیر حراست از طریق شماره تماس:09369257188
ارتباط از طریق پست الکترونیکی:Hrst@qut.ac.ir
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود