امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

حضور حداکثری مردم ایران پای صندوق های رای تکرارحماسه ای دیگرخواهدبود

چهارشنبه سی ام بهمن 1398 ساعت 1:57 ب ظ
حضور حداکثری مردم ایران پای صندوق های رای تکرارحماسه ای دیگرخواهدبود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛ دکتر رضایی نور طی صدور پیامی از ملت همیشه در صحنه ایران دعوت کرد تا پرشور تر از همیشه در انتخابات دوم اسفند سال ۹۸ حضور به عمل آورندوحماسه دیگری را رقم زنند.
متن‌کامل پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
به حق که ایران اسلامی به خود می بالد که در طول تاریخ شکوهمند انقلاب، مردم شریف و شهید پرور همواره در هر شرایطی با حضور خود در صحنه های سیاسی، ملی، مذهبی و... عشق خود را به وطن خویش نشان داده‌اند.
بدون تردید ‌در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر دانشگاه و دانشگاهیان در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست . قشر فرهیخته کشور می‌تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم‌سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم،نقش موثر و سازنده ای در سرنوشت کشور ایفا نمایند.
ملت فهیم ایران، روز جمعه گردهم می‌آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاءالله با حضور نمایندگان اصلح در این دوره مجلس شورای اسلامی بتوانیم بیش از پیش به آرمان‌های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.
اینجانب بر حسب وظیفه از کلیه اقشار به ویژه قشر دانشگاهی خواستارم که با حضور پرشور در پای صندوق های رای و انتخابی آگاهانه در روز دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ حماسه‌ای دیگر را در تاریخ زرین نظام جمهوری اسلامی ایران عزیزمان، خلق نمایند.
روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود