امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دهه مبارک فجر

شنبه دوازدهم بهمن 1398 ساعت 12:18 ق ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را گرامی داشت.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

نصرمن ا... و فتح قریب
 
دهه مبارک فجر،‌ آغاز حماسه ملتی است که با انقلاب اسلامی خویش،  ندای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. این ایام به یادماندنی نشانگر اراده پولادین مردمی است که با توکل به خدای متعال و پیروی از امام خمینی (ره) توانستند نظام استبداد را در هم شکسته و استقلال و آزادی را به عنوان آرمان  انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسانند.
 بی شک می توان  انقلاب اسلامی در ایران را  آغازگر جنبش‌های عدالت خواهانه و ضد استبداد در سراسر جهان به حساب آورد و بسیاری از کشورهایی که امروز با استبداد و استعمار در جنگ و ستیز هستند، انقلاب ایران را سر لوحه و سرمشق مقاومت خود قرار داده اند .
 پس از گذشت چهل و یک سال هنوز شیرینی و حلاوت انقلاب اسلامی به کام دشمنان قسم خورده ما هر روز تلخ و تلخ تر می شود و هر روز با فتنه و توطئه ای جدید انزجار خود را به ایران اسلامی نشان می دهند. ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی دیگر از نقشه های شوم آمریکا بود که جوابش را هم در حملات موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد دریافت کرد.
دهه  مبارک فجر امسال معطر به آیین چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و  این امر روح تازه ای از استکبار ستیزی را در کالبد ملت ایران دمیده است که با پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ایران اسلامی در مقابل دشمنان سربلند تر از همیشه خواهد بود.
اینجانب آغاز دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي؛ این حماسه تاریخی را به رهبر معظم انقلاب، آحاد ملت شريف ايران به ویژه جامعه دانشگاهی صنعتی قم تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت ،اقتدار و سربلندی روز افزون كشور عزیزمان را از خداوند متعال خواستارم.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود