امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

جامعه دانشگاهی صنعتی قم با هموطنان داغدارحادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین همدردی کردند

دوشنبه بیست و سوم دی 1398 ساعت 2:9 ب ظ
جامعه دانشگاهی صنعتی قم با هموطنان داغدارحادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین همدردی کردند
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و حادثه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، مراسم سوگواری در نمازخانه دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
دراین ‌مراسم‌حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانی‌مبین بصیرت را مهمترین ویژگی انسان مومن و انقلابی در شرایط حساس اخیر دانست و افزود: باتوجه ‌به ‌وقایع و اتفاقات چند هفته گذشته باید نگاه عمیق تر و تحلیلی تری به مسائل داشته باشیم.
وی گفت: سردار سلیمانی که امنیت و آرامش را در منطقه به ارمغان آورده بود، به شهادت رسید.
مردم قدرشناس ایران چه مراسم های باشکوهی را برای سردار بزرگ اسلام برگزارکردند.چه شکوهی، چه عظمتی ‌و چه وحدتی و بالاخره قبل از مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به دهان آمریکای جنایتکار زد و همه ما ایرانیان نظاره گر اقتدار و عظمت کشورمان شدیم.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مبین گفت: متاسفانه بر اثر خطای انسانی والتهابات منطقه شاهد سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و داغدار شدن تعدادی از هموطنان عزیز مان شدیم. شرایط بسیار سخت و تلخی است اما نباید بی انصاف بود و چشم را روی همه جانفشانی ها بست، البته طبق فرموده رهبر معظم انقلاب تمام مقامات مربوطه درحال پیگیری و رسیدگی به این ‌مسئله هستند تا مقصر معلوم و براساس قانون با او برخورد شود.
وی افزود: صادق بودن سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده با مردم جای تقدیر دارد. مردم نباید بازیچه دست دشمن شوند. بصیرت، آگاهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) سه عنصری است که در این برهه از زمان همه ما بیش از پیش به آن نیازمندیم.
این مراسم با قرائت قرآن کریم و مداحی به پایان رسید.





   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود