امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در پی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی

جمعه سیزدهم دی 1398 ساعت 1:22 ب ظ
پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در پی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ
هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. (آل عمران -169 )
سردارحاج قاسم سلیمانی، سردار بزرگ جبهه مقاومت فقط متعلق به ایران اسلامی نیست. در هر کجای این کره خاکی که انسان آزاده ای است حاج قاسم سلیمانی را می شناسد و او را تحسین می کند . سپهبد قاسم سلیمانی بی وقفه در جبهه های حق علیه باطل جنگید و پیروزی های بزرگی را تقدیم مسلمانان و آزادی خواهان جهان کرد. تاریخ فداکاری های سردار حاج قاسم سلیمانی را در سرنگونی داعش و گروه های تکفیری از یاد نخواهد برد.
اینکه این سردار رشید اسلام به دست وحشی ترین و بد سیرت ترین انسان ها یعنی آمریکای جنایتکار به شهادت رسیده است، کینه ،نفرت و انزجار مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان را نسبت به استکبار جهانی دو صد چندان کرده است. آمریکا باید بداند که راه سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان رهبر جبهه مقاومت ادامه دارد و انتقام سختی در انتظار طراحان این فاجعه است.
اینجانب شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او به ویژه مجاهد بزرگ جهان اسلام ابومهدی المهندس را به ملت شریف ایران و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض نموده و امیدوارم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بصیرت ملت ایران شاهد ادامه مبارزه و با دست یافتن به پیروزی های بزرگ تر در جبهه مقاومت شاهد سرنگونی جنایتکاران جهان باشیم.

 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود