امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پنجمین نشست مدیران شاهد و ایثارگر منطقه ۴ در دانشگاه صنعتی قم

چهارشنبه سیزدهم آذر 1398 ساعت 2:0 ب ظ
پنجمین نشست مدیران شاهد و ایثارگر منطقه ۴ در دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: پنجمین نشست مدیران شاهد و ایثارگر منطقه ۴ آموزش عالی در دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
در این نشست دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم به توضیحاتی در خصوص پیشرفت های اخیر این دانشگاه پرداخت. وی افزود: یکی از ویژگی‌های خاص دانشگاه صنعتی قم جوان بودن اساتید و کارکنان آن است به همین دلیل اساتید و کارکنان این دانشگاه با انگیزه ای مضاعف به رشد و توسعه آن کمک می کنند. به عنوان مثال ساخت مجتمع آزمایشگاهی و کارگاهی، ساخت دانشکده های برق و کامپیوتر و فنی و مهندسی، کلاس ها، ساخت ۵ هزار مترمربع ساختمان ستادی و آموزشی در یک سال اخیر نتیجه همدلی و همراهی کارکنان و اساتید این دانشگاه است.
در ادامه الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مسئول‌ دفترنهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به فضیلت شهر مقدس قم پرداخت. وی با اشاره به حدیثی از امام جواد(ع) که می فرمایند: هر کس عمه ام را در قم زیارت کند، بهشت بر او واجب میشود ، افزود: قم با وجود حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) ، مسجد مقدس جمکران و حضور مراجع گرانقدر تقلید پایگاه انقلاب است. روحیه شهادت طلبی و ایثارگری مردم این شهر، خیرات و برکات زیادی را برای این شهر مقدس به ارمغان آورده است. همچنین دکتر اقبالیان دبیر اداری امور شاهد و ایثارگر منطقه ۴ بخشنامه جدید شاهد و ایثارگر را با محوریت پوشش همه‌ جانبه دانشجویان ایثارگر کمتر از ۲۵ درصد را مورد نقد و بررسی قرار داد.
سپس دکتر تقی زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر را موهبتی الهی دانست و افزود: ما به این که خدمت گذاران یادگاران جبهه و جنگ هستیم، افتخار می کنیم.
این نشست با نقد و بررسی بخش ‌نامه تسهیلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر پایان یافت.






   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود