امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بازدید هیات رئیسه دانشگاه از خوابگاه خواهران

سه شنبه بیست و یکم آبان 1398 ساعت 1:30 ب ظ
بازدید هیات رئیسه دانشگاه از خوابگاه خواهران
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: هیات رئیسه دانشگاه به منظور ارتباط تنگاتگ با دانشجویان و دریافت پیشنهادات، انتقادات، بهبود و اصلاح روندها و رویه های موجود از خوابگاه خواهران بازدید کردند.
 در ابتدا دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم تحولات و پیشرفت های اخیر دانشگاه را مرهون زحمات ، همکاری و همیاری خانواده صمیمی دانشگاه صنعتی قم دانست و افزود: اگرمسئولین، اساتید،کارکنان و دانشجویان با هم همدل و هم مسیر نبودند ایجاد چنین تحولاتی در این بازه زمانی کوتاه میسر نمی شد.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه جوان بودن دانشگاه صنعتی قم را یک مزیت دانست و گفت: با حضور رئیس جوان و پرانرژی، اساتید جوان و نخبه، کارکنان جوان، هدفمند و با انگیزه رشد و پیشرفت این دانشگاه سریع تر صورت می گیرد. در این بین دانشجویان نیز باید به مسئولین کمک کنند تا با سرعت بیشتری به شرایط مطلوب برسیم.
در ادامه دانشجویان ضمن تقدیر و تشکر از دکتر رضایی نور جهت ایجاد تحولات چشمگیر در دانشگاه از جمله بهبود فضای کلاس ها، آزمایشگاه ها،کارگاه ها و ساختمان ستادی دانشگاه؛ تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها، افزایش اساتید رشته کامپیوتر،بهبود کیفیت غذا،رفع مشکلات اینترنت در خوابگاه را خواستار شدند.
در پایان دکتر رضایی نور ضمن تشکر از قدرشناسی دانشجویان؛ پیگیری و رفع نیازها و خواسته های دانشجویان را در دستور کار قرار داد و گفت: تلاش شبانه روزی مسئولین دانشگاه این است که محیطی آرام، شاد و پویایی را در دانشگاه ایجاد کنند.



   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود