امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

آیت الله جوادی آملی: امروز ایران اسلامی پایگاه اصلی اهل بیت عصمت و طهارت است

دوشنبه ششم آبان 1398 ساعت 9:15 ق ظ
آیت الله جوادی آملی: امروز ایران اسلامی پایگاه اصلی اهل بیت عصمت و طهارت است
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه صنعتی قم  و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری این دانشگاه با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کردند.
 در این دیدار آیت الله جوادی آملی گفت : ایرانیان فرهنگ حماسی عمیقی دارند که همین فرهنگ آنها را به عاشقان و ارادتمندان اهل بیت تبدیل کرده است. به همین دلیل امروز ایران اسلامی پایگاه اصلی اهل بیت عصمت و طهارت در کل دنیا محسوب می شود.
 مرجع عظیم الشأن جهان اسلام بیان داشت: جریان علوی درکشورمان فراگیر شده است، به گونه ای که الگو و نمونه ای برای سایر کشورها  می باشد. پیاده روی بزرگ اربعین نمونه ی بارزی از ترویج فرهنگ علوی است.
 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری گفت: لحظه به لحظه انقلاب شکوهمند اسلامی‌ سرشاراز رشادت ها و جانفشانی های جوانان این مرز و بوم است، به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی مردم ایران حماسه ای آفریدند که ‌تا ابد در تاریخ ماندگار شده است.
 همچنین دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم پیوند حوزه و دانشگاه را ناگسستنی قلمداد کرد و افزود: تمام تلاش مسئولین دانشگاه صنعتی قم این است که دانشجویان در مسیری درست علاوه بر رشد علمی، رشد دینی و معنوی هم داشته باشند و در این زمینه فعالیت های مثبتی نیز صورت گرفته است که می تواند الگویی برای سایر دانشگاههای کشور باشد.
 در پایان حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مبین مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به استفاده از کتاب های آیت الله جوادی آملی در دوره های معرفت افزایی اساتید و کارکنان  این دانشگاه اشاره کرد و گفت: حمایت های بی دریغ مراجع معظم تقلید می تواند پیوند حوزه و دانشگاه را عمیق تر نماید  که بی شک تحقق این مهم خیرات و برکات زیادی را  برای جامعه دانشگاهی به ارمغان خواهد آورد.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود