امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

قابل توجه دانشجویان متقاضی میهمانی

چهارشنبه سیزدهم شهریور 1398 ساعت 11:16 ق ظ
قابل توجه دانشجویان متقاضی میهمانی

 1- دانشجویان متقاضی میهمان کامل در ترم 981توجه فرمایند کسانی که قبلاً با درخواست میهمانیشان از طرف دانشگاه صنعتی قم مورد موافقت قرار گرفته است،در تاریخ های ذیل، حتماً جهت ثبت نام میهمانی به دانشگاه حضور یابند و دانشجویان دیگری که با میهمانی کامل آنان در ترم  981 دانشگاه صنعتی قم موافقت نکرده و یا قبلاً درخواستی به دانشگاه صنعتی قم جهت بررسی میهمانی ارائه نشده است به هیچ عنوان جهت ثبت نام میهمانی مراجعه نفرمایند و به این گونه درخواست ها ترتیب اثر داده نمی شود .

2- دانشجویانی که درخواست میهمانی تک درس در ترم 981را دارند در صورت موافقت با میهمانیشان از جانب دانشکده مربوطه (دانشگاه صنعتی قم) می توانند درس را در صورت داشتن ظرفیت خالی اخذ نمایند. (قابل توجه است که دانشجویان متقاضی میهمان تک درس فقط و فقط تنها با یک درس آنان در صورت موافقت دانشکده ، موافقت خواهد شد و می توانند ثبت نام نمایند. (لذا بدیهی است افرادی که تقاضای بیش از یک درس را به صورت میهمانی تکدرس دارند به دانشگاه مراجعه نفرمایند.)
3- تمامی دانشجویان میهمان ( که قبلاً با درخواستشان موافقت گردیده) باید با برگه معرفی نامه از دانشگاه مبدا طبق تاریخ های ذکر شده در ذیل جهت ثبت نام حضوری مراجعه فرمایند. لذا قبل و یا بعد از تاریخ های مذکور به هیچ عنوان مراجعه نکنند.
عدم مراجعه دانشجوی میهمان طبق زمان بندی ذیل به منزله ی انصراف از میهمانی تلقی خواهد شد.
 
زمان مراجعه دانشجویان متقاضی میهمانی در ترم 981
1-  شنبه مورخ 16/06/1398 از ساعت 9 صبح لغایت 13
2-  یکشنبه مورخ 17/06/1398 از ساعت 9 صبح لغایت 13
3-  چهارشنبه مورخ 20/06/1398 از ساعت 9 صبح لغایت 13
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود