امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

انتشارات دانشگاه صنعتی قم راه اندازی شد

یکشنبه دهم شهریور 1398 ساعت 10:27 ق ظ
انتشارات دانشگاه صنعتی قم راه اندازی شد

مدیر امور پژوهشی و فناوری از راه اندازی انتشارات دانشگاه صنعتی قم خبر داد. دکتر حیدری مدیر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه گفت: انتشارات دانشگاه صنعتی قم با پیگیری های مستمر ریاست دانشگاه و حوزه مدیریت پژوهش و فناوری پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت رسمی راه اندازی شد.

وی افزود: این انتشارات در راستای برنامه‌های دانشگاه، برای ایجاد تسهیلات لازم در امر نشر آثار علمی اعضای هیات علمی و دیگر پژوهشگران به شرط انجام مراحل داوری به صورت مکتوب و الکترونیکی فعال خواهد شد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه، گسترش مرز دانش و تامین نیازمندی‌های علمی دانشجویان و پژوهشگران، تامین منابع درسی به روز دانشگاهی، ترویج دستاورهای علمی و پژوهشی و تسهیل در دستیابی به آثار پژوهشی اعضای هیات علمی و دیگر پژوهشگران را از مهمترین اهداف این انتشارات برشمرد.

دکتر حیدری با اشاره به رشد مناسب تعداد کتاب های چاپ شده توسط اعضای هیات علمی دانشگاه در چند سال گذشته ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار انتشارات دانشگاه صنعتی قم شاهد ارتقای هر چه بیشتر آثار چاپی و پژوهشی دانشگاه باشیم.

 وی همچنین با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و برنامه‌های جدی دانشگاه صنعتی قم در راستای توسعه فرآیندها و فناوری‌های زیست‌‌سازگار، افزود: تمام تلاش در راستای انتشار آثار علمی به صورت الکترونیکی جهت کاهش استفاده از کاغذ و تسهیل در دسترسی علاقه‌مندان را به کار خواهیم گرفت. وی بیان داشت: به این منظور، راه اندازی سامانه فروش الکترونیکی آثار انتشارات دانشگاه صنعتی قم از برنامه‌های آتی مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه خواهد بود.

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود