امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی قم: همت و تلاش کارکنان این دانشگاه قابل تحسین و تقدیر است

چهارشنبه ششم شهریور 1398 ساعت 12:31 ق ظ
رئیس دانشگاه صنعتی قم: همت و تلاش کارکنان این دانشگاه قابل تحسین و تقدیر است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با روز کارمند از کارکنان این دانشگاه تقدیر شد. رئیس دانشگاه صنعتی قم ارتقای این دانشگاه بدون همدلی و همکاری کارکنان آن میسر نمی شود.
در این مراسم دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تبریک هفته دولت و روزکارمند نقش کارکنان را در پیشبرد اهداف دانشگاه مهم و حیاتی خواند و افزود: طی یک سال اخیر شاهد تحولات بسیار مثبت در دانشگاه بوده ایم که بدون همت و تلاش کارکنان میسر نمی شد.
وی افزود: بازسازی 5 هزار متر مربع از دانشگاه صنعتی قم تحول زیادی را در این دانشگاه ایجاد کرده است. 4 هزار متر مربع تعمیرات و زیبا سازی چهره جدیدی را در دانشگاه به وجود آورده است. همچنین ورود دانشگاه صنعتی قم به باشگاه دانشگاه های الکترونیکی و انجام کلیه امور دانشگاه به وسیله اتوماسیون اداری و میز خدمت الکترونیکی،افتتاح باشگاه توانمند سازی استارت آپ ها از جمله پیشرفت های این دانشگاه در چند ماه اخیر می باشد.
دکتر رضایی نور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه کارکنان، محور و بنای رشد هر مجموعه ای را منابع انسانی آن دانست وافزود: امیدوارم در سایه همدلی و همراهی یکایک شما عزیزان شاهد پیشرفت روزافزون دانشگاه صنعتی قم باشیم.
در ادامه دکتر مرجانی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی قم، ضمن تبریک روز کارمند به اقدامات صورت گرفته در این معاونت جهت رفاه حال کارکنان پرداخت. وی افزود: سیستم یکپارچه صدور احکام، برگزاری دوره های ضمن خدمت کارکنان، اخذ شناسه کارمندی،پرداخت حقوق کارکنان از طریق بانک مرکزی،تبدیل وضعیت کارکنان واجد شرایط از کارمعین به پیمانی از جمله اقدامات صورت گرفته درمعاونت اداری و مالی جهت رفاه و ارتقای کارکنان می باشد.
پرسش و پاسخ با حضور هیات رئیسه دانشگاه،اجرای مسابقه طنز، عکس یادگاری و.... از جمله دیگر بخش های این مراسم بوده است.













   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود