امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت

یکشنبه سوم شهریور 1398 ساعت 1:49 ب ظ
رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه :  دکتر جلال رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت . متن کامل این پیام به شرح  ذیل است:  
هفته دولت، يادآوراز خود گذشتگی و ایثار بزرگ مردانی است که با نثار جانشان زمینه ساز سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی بوده اند. این ایام تداعی کننده روزهاي پرشور خدمتگزاري شهيدان همیشه جاوید رجايي و باهنر است.
 هفته دولت فرصت مناسبی است جهت تجلیل و تكریم از دولتمردان و كاركنان خدوم دستگاه های اجرایی كشور كه خود را خدمتگزار این ملت شریف می دانند و برای پیشرفت ایران اسلامی از هیچ گونه سعی و تلاشی فروگذار نمی کنند.
هفته دولت نمادي است از وحدت ، همدلی و یکپارچگی ملت و دولت. بی شک اگر این وحدت و همدلی نبود، دشمنان ما استقلال و آزادیمان را به تاراج برده بودند. بنا به فرموده مقام معظم رهبري:ذخيره معنوي دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه ‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوري اسلامي است.
در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام به ويژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان تبریک عرض نموده  و سربلندی، عزت و اقتدار ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود