امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس جدید اداره تربیت بدنی منصوب شد

پنجشنبه بیستم تیر 1398 ساعت 10:21 ق ظ
رئیس جدید اداره تربیت بدنی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: طی برگزاری جلسه ای با اهدای حکم از جانب رئیس دانشگاه، آقای فرامرز رضایی پویا به عنوان رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه منصوب شد.
در این جلسه دکتررضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ دکتر کریمی رئیس سابق تربیت بدنی دانشگاه، ایجاد تغییرات و تحولات مثبت در حیطه تربیت بدنی را یکی از اولویت های دانشگاه دانست و افزود: امید است با تغییرات صورت گرفته در واحد تربیت بدنی شاهد ارتقای ورزش در دانشگاه باشیم.
همچنین آقای رضایی پویا ضمن تشکر از اعتماد دکتر رضایی نور از برنامه های جدید جهت تحول در تربیت بدنی دانشگاه خبر داد و افزود: امیدوارم با حمایت مسئولین دانشگاه بتوانیم اساتید، کارکنان و دانشجویان را بیشتر به سمت ورزش سوق بدهیم و طبق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می فرمایند: من از جوانان تحصیل،تهذیب و ورزش را می خواهم، بتوانیم بستر مناسبی را در این زمینه ایجاد نماییم.
در بخشی از این حکم آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان"رئیس اداره تربیت بدنی" منصوب می گردید. انتظار می رود ضمن مراعات فضای انقلابی و دینی شهرمقدس قم، دانش، مهارت و توان مدیریتی خویش را برای تبدیل نمودن دانشگاه صنعتی قم به دانشگاهی پیشرو در علوم صنعتی و فنی بکار گیرید.



   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود