امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری: دانشگاه صنعتی قم می تواند سرمشق فرهنگی برای سایر دانشگاه های کشور باشد

یکشنبه بیست و ششم خرداد 1398 ساعت 9:44 ق ظ
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری: دانشگاه صنعتی قم می تواند سرمشق فرهنگی برای سایر دانشگاه های کشور باشد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: در دیدار مسئولین فرهنگی دانشگاه صنعتی قم با  معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری ، دکتر غفاری گفت: دانشگاه صنعتی قم می تواند سرمشق فرهنگی برای سایر دانشگاه های کشور باشد.
دکتر کریمی معاون دانشجویی و فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی قم با دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم،تحقیقات و فناوری دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر غفاری با توجه به وجود حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) ، مسجد مقدس جمکران و حوزه های علمیه  این شهر را ام القری جهان اسلام نامید و گفت: پتانسیل های بسیار خوب فرهنگی در این شهر وجود دارد که با کمک از مراجع گرانقدر تقلید می توان فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی را به اقصی نقاط کشور ارسال و آن را فراگیر کرد.
وی افزود: در این بین دانشگاه صنعتی قم به عنوان یک دانشگاه جوان و در حال توسعه می تواند با استفاده از این ظرفیت ها دراجرای برنامه های متنوع فرهنگی سرآمد باشد و همچنین به سرمشق فرهنگی برای سایر دانشگاه های کشور بدل شود.
دکتر غفاری خاطر نشان ساخت: با توجه به رویکرد دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مبنی براعتلای فرهنگ در دانشگاه ها ، از طرح های ویژه فرهنگی حمایت های همه جانبه صورت می گیرد.
دکتر کریمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی قم ضمن تشکر از حسن نظر دکتر غفاری به دانشگاه صنعتی قم به فعالیت های فرهنگی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: طرح های توانمند سازی فعالین فرهنگی و تربیت مربی عفاف و حجاب از جمله طرح های ویژه این دانشگاه است که امیدواریم با همکاری و حمایت وزارت عتف به صورت سراسری در کل دانشگاه های کشور اجرایی شود.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود