امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در هشتمین نمایشگاه اینوتکس

سه شنبه بیست و یکم خرداد 1398 ساعت 3:33 ب ظ
حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در هشتمین نمایشگاه اینوتکس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دانشجویان دانشگاه صنعتی قم از هشتمین نمایشگاه اینوتکس بازدید کردند. در این بازدید ضمن پیشبرد اهداف مرکز نوآوری دانشگاه، دانشجویان با فضای کارآفرینی و استارتاپی آشنا شدند. 
دانشجویان دانشگاه صنعتی قم ازهشتمین نمایشگاه اینوتکس که با هدف بسترسازی مناسب برای تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه‌گذاری مشترک و مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه برپا شد، بازدید کردند.
در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت‌های فناور، استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک‌های فناوری و … در بیش از ۴۰۰ غرفه، در فضایی حدود ۱۰ هزار مترمربع متمرکز شدند.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس با شعار "اکوسیستم نوآوری و فناوری، زیر یک سقف " به همت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دایر شد. ایران به واسطه این نمایشگاه میزبان اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه و مهمانانی از ۶۲ کشور مختلف نیز بوده است.
 دانشجویان دانشگاه صنعتی قم علاوه بر بازدید میدانی از قسمت های مختلف نمایشگاه، بصورت اختصاصی از غرفه‌های  خانه نوآوری و KarenCrowd بازدیدکردند و با متخصصان این غرفه ها بحث و گفتگو کردند.
شایان ذکر است KarenCrowd یک سامانه تامین مالی و سرمایه گذاری است که این امکان را برای همه ایجاد می کند تا بتوانند برای کسب و کار خود منابع مالی جذب کرده و روی بزرگترین ایده ها سرمایه گذاری کنند. خانه نوآوری نیز  یک شتاب‌دهنده است که از طریق مربیان باتجربه، شبکه ارتباطی گسترده، فضای کاری مناسب، امکانات زیرساختی به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا ضمن رسیدن به اهدافشان سرمایه مناسب برای گسترش کسب و کار شان را هم پیدا کنند.



   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود