امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

تودیع و معارفه

دوشنبه سیزدهم خرداد 1398 ساعت 8:33 ب ظ
تودیع و معارفه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: با حضور هیات رئیسه دانشگاه صنعتی قم از زحمات مدیر سابق گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تقدیر و حکم انتصاب سرپرست جدید اهدا شد.
در جلسه هیات رئیسه از زحمات دکتر راستی مدیر سابق گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه تقدیر شد. وی انتخاب غرفه دانشگاه صنعتی قم به عنوان غرفه برتر نمایشگاه فن بازار در سه سال متوالی، انتخاب دانشگاه صنعتی قم به عنوان دبیرخانه ستاد ویژه فناوری نانو استان، ایجاد نخستین مرکز نوآوری در سطح منطقه 4 دانشگاه ها و موسسات علمی و پژوهشی، اجرای طرح همیار صنعت برای اولین بار در کشور، اعزام تیم های دانشجویی در صنعت استان و پذیرش 12 طرح علمی و پژوهشی و ثبت 9 اختراع در مرکز نوآوری دانشگاه بخشی از فعالیت های این مدیریت در 3 سال اخیر بوده است. دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به شعار سال به اهمیت گسترش ارتباط بین صنعت و دانشگاه پرداخت و افزود: ارتباط گسترده دانشگاه با صنعت جهت رفع مشکلات صنعتی یکی از وظایف خطیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه می باشد.
اشتغال زایی برای دانشجویان در زمان تحصیل، تعامل و همکاری با پایگاه های علمی و فناوری، درآمد زایی، استفاده از کمک های خیرین جهت اجرایی نمودن طرح های پژوهشی اساتید و دانشجویان، ساماندهی کارآموزی دانشجویان از جمله فعالیت هایی است که از این مدیریت انتظار می رود.
در ادامه دکتر رجبی ضمن تشکر از زحمات دکتر رضایی نور گفت : ایجاد فضای پرنشاط دانشجویی در واحد کارآفرینی و ارتباط با صنعت یکی از اولویت های این مدیریت می باشد.
در انتها ضمن اهداء حکم به دکتر رجبی سرپرست جدید گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از زحمات دکتر راستی تقدیر و تشکر به عمل آمد.



   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود