امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در محکومیت اقدامات آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی

دوشنبه بیست و ششم فروردین 1398 ساعت 2:40 ب ظ
 پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در محکومیت اقدامات آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:  دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم در محکومیت اقدامات آمریکا نسبت به قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه، یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همیشه و در هرکجا مدافع ملت شریف ایران و دشمن همیشگی تروریسم  بوده است . نقش سپاهیان انقلابی، ولایتمداروجان برکف در مقابله با القاعده، داعش، النصره و سایر گروه‌های تروریستی در خاورمیانه و حتی  سایر کشور ها ستودنی است.
بی شک چنین عملکردی  سبب شده است  که سردمداران زخم‌خورده آمریکا، کینه و نفرت خود را از این نیروهای خدوم که در صف اول مقابله با تروریسم قرار دارند را این گونه ابراز کنند.
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی صنعتی قم ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خصمانۀ آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی»، این اقدام سخیف را نقض آشکار قوانین حقوق بین‌الملل دانسته و اعلام می دارم با وحدت ،همدلی و پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اهداف والای انقلاب اسلامی را محقق خواهیم ساخت.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود