امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

کارگاه آشنایی با آموزش های فنی و حرفه ای و آموزش های مهارتی

سه شنبه بیست و دوم آبان 1397 ساعت 8:19 ق ظ
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: کارگاه آشنایی با آموزش های فنی و حرفه ای و آموزش های مهارتی با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم به همت مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه برگزار شد.

در این کارگاه میزگرد هیات متخصص از مرکز شماره ۱ و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با حضور مهندس حیدری مدیر مرکز شماره ۱ برگزار شد. مهندس حیدری ضمن اشاره به امکانات متعدد و تجهیزات کامل مرکز اظهار داشت: تجهیزات موجود در مراکز آموزش فنی و حرفه ای مربوط به بیت المال است و انتظار می رود که دانشجویان جهت تقویت ابعاد مهارتی و فنی خود از این امکانات استفاده نمایند.


در ادامه دکتر ملاتقی مسئول مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه ضمن عرض خوش آمد گویی، به اهمیت دوره های مختلف فنی و مهارتی در راستای تقویت بنیه فنی، کارگاهی و مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان، تکمیل رزومه، استفاده ازاوقات فراغت با محتوای مهارتی و بهبود نقایص آموزشی اشاره نمود و از جامعه دانشگاهی صنعتی قم جهت شرکت در این دوره ها دعوت کرد.
وی به تشریح ابعاد همکاری بین دانشگاه و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای پرداخت و مفاد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای را بیان نمود.
دکتر ملاتقی با اشاره به حضور دانشجویان خلاق، نخبه و پویا و کارکنان جوان در دانشگاه صنعتی قم اظهار امیدواری کرد که با آماده شدن بستر مناسب جهت برگزاری دوره های آموزشی مختلف دانشجویان و کارکنان دانشگاه از این ادوار آموزشی بهره مند خواهند شد.
این کارگاه با پرسش دانشجویان از هیات متخصص مرکز شماره ۱ و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم به پایان رسید.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود