امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

همت و تلاش بی وقفه مسئولین دانشگاه صنعتی قم جهت میزبانی شایسته از دانشجویان در سال تحصیلی جدید

جمعه بیست و سوم شهریور 1397 ساعت 11:56 ق ظ
همت و تلاش بی وقفه مسئولین دانشگاه صنعتی قم جهت میزبانی شایسته از دانشجویان در سال تحصیلی جدید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : علاوه بر تاسیس دانشکده برق و کامپیوتر، تاسیس سالن ورزشی شهید شهریاری، تاسیس کتابخانه مشکوۀ السادات، تاسیس کارگاه انفورماتیک شماره ۲، تجهیز و بهسازی سالن همایش های شهید آخوندی و تجهیز کارگاه انفورماتیک شماره ۱،  خوابگاه های دانشجویی نیز بهسازی و تجهیز شده است و هم اینک مسئولین دانشگاه آماده میزبانی شایسته از دانشجویان در سال تحصیلی جدید می باشند.

 در این خصوص دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: خوابگاه های دانشجویی پسرانه شهید حججی و آزادگان با ظرفیت های ۱۷۶و ۱۵۰ نفر و خوابگاه دانشجویی دخترانه فرهنگ با ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده اسکان دانشجویان در سال تحصیلی جدید می باشد.
وی افزود: بلوک های شماره  ۵ و۳،۴ خوابگاه دخترانه فرهنگ متعلق به دانشجویان دانشگاه صنعتی قم می باشد. هر بلوک دارای ۲ طبقه ی ۲ واحدی می باشد و هر واحد مجهز به ۳اتاق ، سالن نشیمن ،آشپزخانه و سرویس بهداشتی است .
 دکتر رضایی نور گفت: خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید حججی دارای ۷ طبقه ۲۲ واحدی است و هر واحد مجهز به ۲ اتاق ، سالن نشیمن، آشپزخانه و سرویس بهداشتی می باشد. همچنین خوابگاه دانشجویی پسرانه آزادگان نیز یک ساختمان۵ طبقه است که به ۲۱ اتاق جهت اسکان، ۵ آشپزخانه و ۱۲ سرویس بهداشتی مجهز می باشد.
 رئیس دانشگاه صنعتی قم در مورد بهبود امکانات رفاهی خوابگاه های دانشجویی در مقایسه با سال گذشته خاطر نشان ساخت: رنگ آمیزی دیوارها، تعویض موکت ها ، تفکیک سالن مطالعه از اتاق تلویزیون ،تاسیس سالن ورزشی ،اتاق مشاوره و سلامت، توسعه شبکه بی سیم همراه با نصب آنتن های پیشرفته و افزایش باند اینترنت به  120 مگابيت از جمله اقدامات صورت گرفته جهت رفاه حال دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی بوده است.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود