امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

همزمان با هفته دولت از کارکنان دانشگاه صنعتی قم تقدیر شد

یکشنبه یازدهم شهریور 1397 ساعت 8:38 ق ظ
همزمان با هفته دولت از کارکنان دانشگاه صنعتی قم تقدیر شد
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با هفته دولت از کارکنان خدوم دانشگاه صنعتی قم تقدیر و تشکر به عمل آمد.
طی مراسمی با حضور دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه، دکتر کفایتمند غیور مشاور عالی رئیس و حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه از زحمات بی وقفه کارکنان دانشگاه تقدیر شد.
دکتر رضایی نور ضمن تبریک این ایام خجسته و تشکر از زحمات کارکنان گفت: به حول و قوه الهی با همت و تلاش کارکنان و اساتید، دانشگاه صنعتی قم را به جایگاهی که در شان و منزلت شهر مقدس قم است ، خواهیم رساند.
حجت الاسلام والمسلمین شریفی دوست ضمن اشاره به واقعه بزرگ غدیر خاطر نشان ساخت: ولایت علی بن ابی طالب (ع) برای ما یک اصل است. به حدی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص می فرماید: با توجه به حدیث گرانقدر" ولایه علی بن ابی طالب حصنی فمن دخل حصنی امن من عذابی "، ما به این اصل تمسک می جوییم و تحت هیچ شرایطی آن را رها نمی کنیم و با کسانی هم که به این اصل اعتقاد ندارند نزاع نخواهیم کرد.
در پایان نیز مهندس یاری معاون اداری و مالی دانشگاه  یکی از عوامل پیشرفت دانشگاه صنعتی قم  را  دلسوزی ، تلاش و همت کارکنان دانست و افزود: این هفته بهانه ای است تا از زحمات بی وقفه شما عزیزان تقدیر و تشکر کنیم.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود