امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پيام رئيس دانشگاه صنعتي قم به مناسبت راهپیمایی روز جهاني قدس و حمایت از مردم بي پناه فلسطين

پنجشنبه هفدهم خرداد 1397 ساعت 6:2 ب ظ
پيام رئيس دانشگاه صنعتي قم به مناسبت راهپیمایی روز جهاني قدس و حمایت از مردم بي پناه فلسطين
  به گزارش روابط عمومی دانشگاه : دكتر خوشنويسان رئيس دانشگاه صنعتي قم  به مناسبت فرا رسیدن روز قدس پيامي صادر کرد. متن كامل اين پيام به شرح ذيل است:
 "روز قدس، روز قدرت اسلام است."      امام خمینی(ره)
روز قدس، روزمقاومت مستضعفان عالم علیه مستکبران  است. روزي كه با حضور همه مسلمانان جهان از چهره کریه صهیونیست كودك كش، آمریکاي جنايتكار وهم پیمانان آنها پرده بر داشته مي شود و پوشالي بودن حمايت از حقوق بشر را به بهترين شكل ممكن به تصوير مي كشد.
درحقیقت روزقدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت مسلمانان است. بي شك با وضعيت  سياسي جهان به ويژه خاورميانه و توطئه هاي آمريكا و هم دستانش حضور در راهپيمايي روز قدس ضرورتی دینی و سیاسی است كه وحدت مسلمانان را نشان خواهد داد.
بر همين اساس اينجانب در آستانه روز جهاني قدس ، ضمن محكوم نمودن جنايات اشغالگران و حاميان غربي آنان از آحاد مردم به ويژه دانشگاهيان صنعتي قم دعوت مي نمايم تا همگام با مردم روزه دار و خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌هاي گره کرده شعار « مرگ بـر آمريکا و مرگ بـر اسرائيل » سر داده تا با حضوري قدرتمند در راهپيمائي روز جهاني قدس شاهد تضعيف آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي در جهان اسلام باشيم ودلگرمي و قوت قلب مبارزان فلسطيني را به ارمغان آوريم.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود