امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره)

دوشنبه چهاردهم خرداد 1397 ساعت 5:0 ق ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت رحلت  جانسوز امام خمینی (ره)
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: به مناسبت چهاردهم خرداد سالروز رحلت جانسوز بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران و در آستانه سالروز قيام پانزدهم خرداد، دانشگاه صنعتی قم  با صدور بيانيه‌اي بر زنده نگه داشتن ياد و خاطره معمار فقيد انقلاب اسلامي و تجديد عهد و ميثاق با آرمانهاي آن امام همام تاكيد كرد. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:  

همزمان با فرارسيدن چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت جانگداز امام خميني (ره)، دل‌هاي مومنان و انسان‌هاي آزاده جهان سرشار از ياد و خاطره آن عزيز سفر كرده است چرا که امام خمینی (ره)  محبوبترين رهبر در جهان معاصر شناخته شده است . امام خمینی (ره)  فقط متعلق به ملت شریف و شهید پرور ایران نیست و امروز تمامی آزادگان جهان با هر زبان و فرهنگی درس آزادی خواهی را از خمینی کبیر می آموزند.

 برای ما  ایرانیان14 خرداد روز تکرار عشق، همدلی و یکرنگی است .14 خرداد یادآور روزهایی سخت اما شیرین و به یادماندنی است که به رهبری امام عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با  استقلال، آزادي و وحدت كلمه شکل گرفت و به لطف خدا و رهبری حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری( مدظله العالی)  ثمره‌هاي بي‌بديل این انقلاب شکوهمند در جهان اسلام در حال رويش است.

در پايان اين بيانيه تصريح شده است: دانشگاهیان صنعتی قم ضمن تسلیت رحلت حضرت امام خمینی(ره) به محضر امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و آحاد ملت و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به خون خفته انقلاب و دفاع مقدس و ادای احترام به همه ایثارگران و خانواده معظم شهدا، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت نموده و از عموم ملت شریف ایران به ویژه قشر دانشگاهی دعوت می نماید تا با شرکت حداکثری خود در مراسم سالگرد رحلت آن عزیز سفر کرده ، با آرمان های اصیل اسلام و انقلاب تجدید پیمان نمایند.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود