امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

آیین معارفه حجت الاسلام و المسلمین دکترسید محمد رضا حسینی، سرپرست جدید دفتر امور مجلس وزارت علوم و تکریم حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم ابراهیمی، مدیرکل سابق این دفتر برگزارشد.

شنبه دوازدهم خرداد 1397 ساعت 7:11 ق ظ
آیین معارفه حجت الاسلام و المسلمین دکترسید محمد رضا حسینی، سرپرست جدید دفتر امور مجلس وزارت علوم و تکریم حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم ابراهیمی، مدیرکل سابق این دفتر برگزارشد.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر حسین سیمایی صراف، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در این آیین با تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم ابراهیمی گفت: با توجه به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سمت مسئول هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و هماهنگ کننده هیئت های انتظامی اعضای هیئت علمی و اصرار وی به تمرکز بیشتر در حوزه مدیریتی جدید، به جدایی ایشان از دفتر امور مجلس رضایت دادیم و در ادامه نیز از مشورت ها و تجارب وی بهره مند خواهیم بود.
دکتر سیمایی صراف اظهار داشت: با بررسی گزینه های مختلف و مشورت با صاحبنظران، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسینی که دانشیار دانشگاه و دارای سوابق اجرایی متعدد هستند برای تصدی مسئولیت دفتر امور مجلس وزارت علوم انتخاب شد و امیدواریم خدمات و اقدامات دفتر امور مجلس وزارت علوم برای تعامل و پاسخگویی به نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی به شکل مناسبی تداوم یابد.
سید محمد رضا حسینی در سال ۱۳۴۱ در شهر مقدس مشهد و در خانواده‌ای روحانی متولد شد. در سال ۱۳۴۶ وارد قم شد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را گذراند و در سال ۱۳۵۵ در مدرسه علمیه آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) تحصیلات حوزوی را آغاز کرد. پس از گذراندن دروس مقدماتی و سطح، دروس حوزه را نزد بزرگانی چون حضرات آیات مرحوم شیخ جواد تبریزی (ره)، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی و حسن زاده آملی فراگرفت.
 وی در سال ۱۳۸۸ سطح چهار حوزه را به پایان رساند و موفق به دریافت مدارج علمی سطح چهار شد و در سال ۱۳۹۰ مدرک دکتری مدرسی معارف اسلامی، گرایش تاریخ و تمدن اسلامی را از دانشگاه پیام نور اخذ کرد.
دکتر حسینی در دانشگاه علوم قرآن، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور به تدریس اشتغال داشته و از وی تاکنون بیش از ۵۰ مقاله و ۱۴ کتاب به چاپ رسیده است.
وی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشاور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در امور روحانیت و نماینده وزیرعلوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی قم و هیات امنای دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی بوده است.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود