امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد

چهارشنبه دوم خرداد 1397 ساعت 9:14 ق ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت سوم خرداد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قم با صدور بیانیه ای سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
سوم خرداد یادآور حماسه‌آفرینی‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های انسان‌های بزرگ و با اراده‌ای است که برای دفاع از دین، ناموس و سرزمینشان از جان و مال خود گذشتند و نام ایران اسلامی را تا ابد جاویدان نمودند.
سوم خرداد بزرگ‌ترین نماد مقاومت و یکی از با شکوه ترین حرکت های ملت شریف ایران در مقابله با استکبار جهانی است .امروز ملت بزرگ و فهیم ایران با وجود تهدید ها و تحریم ها، با تمام بد عهدی های مستکبران به ویژه آمریکای جنایتکار که برجام نمونه کوچکی از آن است با الهام از سوم خرداد و پیروی ازمنویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با مقاومت و پایداری تمام در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی استکبار جهانی می ایستد و سوم خرداد دیگری را به تصویر می کشد.
در پایان ما دانشگاهیان صنعتی قم با تاکید بر ضرورت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس ،گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) ،تجلیل از مقام شامخ شهیدان و ایثارگران و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعلام می داریم تا آخرین نفس از ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد و دشمنان قسم خورده را با پاسخ کوبنده و قاطعانه در جای خود خواهیم نشاند.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود