امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه از دانشگاه صنعتی قم

دوشنبه بیست و دوم آبان 1396 ساعت 8:5 ق ظ
 بازدید رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه از دانشگاه صنعتی قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مهندس یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیات همراه از دانشگاه صنعتی قم بازید به عمل آوردند.
در این دیدار مهندس یزدان مهر ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه صنعتی قم، طي نشستي با حضور رئیس و برخي از مسئولان دانشگاه، به بررسي مشکلات و نيازهاي دانشجويان در حوزه رفاهي پرداخت.
 در ادامه دکتر خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم  ضمن اشاره  به روند شکل گيري  این دانشگاه، نکاتي را پيرامون شرايط موجود دانشگاه بيان کرد.
 وی در مورد وضعيت و امکانات مورد نياز خوابگاهها ، تجهیز آشپزخانه، ارتقاء کيفيت طبخ و توزيع غذا،يارانه تغذيه، بيمه، وام هاي دانشجويي، شهريه و وديعه مسکن و ساير مسائل مرتبط به حوزه دانشجويي و رفاهي مطالبي را مطرح نمود.
رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم،تحقيقات و فناوري، ضمن قول مساعدت جهت اختصاص بودجه کافي در خصوص تجهیز سالن غذا خوری و به روز کردن تجهیزات آشپزخانه افزود: صندوق رفاه دانشجویان بودجه ای را جهت خرید خوابگاه دانشجویی به دانشگاه صنعتی قم اختصاص خواهد داد.
در ادامه دکتر پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: نظر به اهمیت ورزش در دانشگاه ها، در صورت احداث سالن ورزشی، واحد تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بودجه ای را جهت تجهیز سالن به دانشگاه اختصاص خواهد داد.
در پایان مهندس یزدان مهر و هیات همراه از دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود