امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام

یکشنبه چهاردهم آبان 1396 ساعت 10:9 ق ظ
بیانیه دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دانشگاه صنعتی قم به مناسبت گرامی داشت 13 آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام بیانیه صادر کرد.
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:
13آبان ماه نماد انقلابی است با حضور نسلی نو و رهبر مدیر و مدبری که نام و یادش، سیره و روشش در تاریخ ماندگار شده است. یادآور حماسه بزرگ مردان و بزرگ زنانی است که جاودانگی استکبارستیزی و استبدادگریزی را در پیش گرفته و در مقابل وطن‌فروشی و بیگانه‌پرستی تا پای جان خود ایستادند.
حماسه 13 آبان قدرت حکومت های خود کامه را در هم کوبید. 13 آبان برای دانشجویان پیروی خط امام معنایی جز وحدت کلمه، ظلم ستیزی و پیروی مطلق از رهبر زمان یعنی خمینی کبیر نداشته است. بی شک وحدت جوانان دیروز ما سربلندی امروز ما را در جوامع شرقی و غربی رقم زد.
سیزدهم آبان به جهانیان آموخت که با وحدت و همدلی یک ملت می شود چپاولگران و ستمگران را به زباله‌دان تاریخ سپرد و با خودباوری و اتکا به قدرت لایزال الهی در مقابل همه دسیسه های دشمن ایستادگی کرد.
ما دانشگاهیان دانشگاه صنعتی قم با گرامیداشت این روز بزرگ به جهانیان اعلام می‌داریم که  نسل سوم انقلاب یعنی فرزندان همان کسانی که دیروز آن حماسه بزرگ را آفریدند با پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) تا آخرین نفس به آرمانها ی امام و شهدا پایبند بوده و در این راه پر فراز و نشیب از استکبار ستیزی و استقلال طلبی کوتاه نمی‌آییم و امیدواریم که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلیش حضرت حجت (عج) می رسانیم و با حکومت جهانی مهدی (عج) به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنیا ادامه خواهیم داد.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود