امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

دیدار رئیس دانشگاه صنعتی قم با شهردار کلان شهر قم

شنبه ششم آبان 1396 ساعت 8:32 ق ظ
دیدار رئیس دانشگاه صنعتی قم با شهردار کلان شهر قم
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم و چندی از مسئولین دانشگاه با دکتر سقاییان نژاد شهردار کلان شهر قم دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر خوشنویسان به بیان فعالیت های اخیر دانشگاه پرداخت . وی افزود: دانشگاه صنعتی قم با تعاملاتی که با صنعتگران استان دارد، ارتباط  و اعتماد  بسیار خوبی را بین صنعت و دانشگاه ایجاد نموده است. در این بین دانشگاه صنعتی قم مفتخر است که بخشی از مشکلات و معظلات صنعتی  استان را توسط اساتید و دانشجویان حل نموده است.
وی خاطر نشان ساخت: با توجه به اهمیت دانشگاه های کارآفرین و تاکید دولت محترم بر این مهم، دانشگاه صنعتی قم اقدامات اولیه جهت ورود دانشجویان در دوران تحصیل به بازار کار را فراهم نموده است.
در ادامه دکتر سقاییان نژاد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: با توجه به وجود دانشگاه صنعتی در استان، می بایست تعاملات گسترده تری بین این دانشگاه و شهرداری صورت گیرد.
وی افزود: نظر به حضور اساتید در رشته های مورد نیاز پروژه های شهری به ویژه در امور مربوط به عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری، دانشگاه صنعتی قم می تواند یک بازوی کمکی بسیار قوی در  کنار شهرداری استان باشد.
در انتها شهردار کلان شهر قم ضمن تشکر از فعالیت های مسئولین این دانشگاه، قول مساعدت همه جانبه جهت ارتقای دانشگاه صنعتی قم را اعلام نمود.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود