امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

نمایشگاه فرهنگ پویا و سلامت در دانشگاه صنعتی قم برپا شد

شنبه ششم آبان 1396 ساعت 8:27 ق ظ
نمایشگاه فرهنگ پویا و سلامت در دانشگاه صنعتی قم برپا شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: همزمان با هفته سلامت و روان نمایشگاه فرهنگ پویایی و سلامت به همت مرکز مشاوره معاونت دانشجویی و فرهنگی در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد.
این نمایشگاه در سه بخش مهارت های زندگی، پیشگیری و درمان و سلامت در فضای مجازی برگزار شد. علاوه بر غرفه های کاریکاتور، استفاده صحیح از فضای مجازی و  اهدای عضو ، دو غرفه مربوط به خیریه " بنیاد نیکوکاری و دستهای مهربان" و “نیکان” نیز جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی حضور فعال داشتند.
گفتنی است: در بخش پیشگیری و درمان ، غرفه اهدای عضو با ترویج فرهنگ اهدای عضو، ارائه فیلم  و بروشور در این زمینه بیش از 500 نفر را جهت اهدای عضو ثبت نام کردند.
همچنین در بخش مهارت های زندگی با  پخش فیلم ، سخنرانی  و بروشورهای آموزشی توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی و  نیروی انتظامی ، دانشجویان، اساتید و کارکنان با معظلات و مشکلات اجتماعی و راهکارهای مبارزه با آن آشنا شدند.
در بخش سلامت در فضای مجازی نیز کانون پادا با حضور کارشناسان پلیس فتا به بررسی معایب و مزایای فضای اجتماعی پرداختند.
مهندس نصیری مسئول مرکز مشاوره و مسئول برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه فرهنگ پویا و سلامت با همکاری موسسه طلوع مهر زندگی و موسسه راز آرامش خانواده شاد، مرکز سلامت روان نسیم آرامش و کانون فرهنگی رسانه ای پادا برپا شده است.
وی همچنین در مورد  هدف از برگزاری این نمایشگاه افزود: ضمن اینکه نمایشگاه با  همکاری و همیاری دانشجویان و مسئولین دانشگاه برپا  شده است ، این نمایشگاه فرصتی بسیار مغتنم جهت پاسخگویی به سوالات دانشجویان در زمینه های آسیب های اجتماعی ، اعتیاد و ... می باشد.
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود