امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام رئیس دنشگاه صنعتی قم در پی سخنان سخیف و توهین آمیز ترامپ به ملت شریف ایران

یکشنبه بیست و سوم مهر 1396 ساعت 12:49 ق ظ
پیام رئیس دنشگاه صنعتی قم در پی سخنان سخیف و توهین آمیز ترامپ به ملت شریف ایران
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم در پی سخنان سخیف و توهین آمیز ترامپ به ملت شریف ایران پیامی را به شرح ذیل صادر کرد:
بسمه تعالی
بی شک پس از انقلاب شکوهمند اسلامی چهره پلید آمریکا برای یکایک ایرانیان هویدا شد و از آن پس فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با گوشت و پوست ایرانیان عجین شد.در برجام نیز به واسطه بدعهدی های آمریکا چهره پلید آن برای همه کشورهای جهان هویدا شد.
اما اینک ترامپ رئیس جمهور بی تجربه و بی تدبیر آمریکا بدون نگاه و مطالعه به پیشینه ایران سخنانی سخیف و توهین آمیزی را در مورد ملت شریف ایران، سپاه پاسداران و... را مطرح می کند که این نشان از عدم دیپلماسی و منطق اوست.
امروز همه کشورهای جهان می دانند که ایران اسلامی با تمدنی غنی، با خلیجی که همیشه فارس است و فارس خواهد ماندبر تارک تاریخ می درخشد. ملت شریف ایران نشان داده است که همیشه طرفدار صلح و آرامش است و البته در مقابل دیکتاتور و ستمگر تا آخرین نفس خواهد ایستاد.هشت سال دفاع مقدس به جهان نشان داد که ملت ایران چگونه از خاک، دین و ناموس خود دفاع می کند ولی ذلت نمی پذیرد.
ایران به عنوان یک کشور کهن با تمدنی غنی همواره به تمام تعهدات بین المللی خود پایبند بوده و در مقابل تروریسم ایستاده است. آمریکایی که دیروز داعش را علم کرد، امروز از حقوق بشر و مقابله با تروریسم حرف می زند.آمریکایی که از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست حمایت می کند، ایران را به دفاع از تروریسم محکوم می کند.
ملت ایران یعنی سپاه، یعنی بسیج، یعنی ارتش، یعنی جوانان نخبه و انقلابی، یعنی ولایت فقیه، یعنی ایستادگی، امروز این ملت با وحدتی وصف ناشدنی مثل همیشه در مقابل سیاست های خصمانه آمریکا خواهد ایستاد.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود