امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده برق و کامپیوتر برگزار شد

یکشنبه بیست و سوم مهر 1396 ساعت 12:41 ق ظ
مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده برق و کامپیوتر برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود برق و کامپیوتر با حضور دکتر فدایی معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر زیانی رئیس دانشکده برق و کامپیوتر، حجت الاسلام والمسلمین سید وکیلی معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، مهندس رضایی پویا مدیر اداره حراست، اساتید دانشکده برق و کامپیوتر، مهندس نصیری مشاور و دانشجویان جدیدالورود در سالن همایش های شهید آخوندی دانشگاه برگزار شد.
در این همایش دکتر فدایی ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود و تبریک به مناسبت ارتقای علمی ایشان، به بیان توضیحاتی در مورد مسائل آموزشی و پژوهشی دانشگاه پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین سید وکیلی در مورد زندگی دانشجویی مسائلی را مطرح کرد. وی درباره تشکل های دانشجویی افزود: تشکل های دانشجویی می توانند بسیار فعال و مفید باشند و بستر مناسبی جهت رشد فکری و سیاسی دانشجویان را محیا کنند.
معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برنامه های نهاد به ویژه طرح همام را برای دانشجویان جدیدالورود معرفی کرد.
دکترزیانی نیز در مورد رشته های این دانشکده و آئین نامه های آموزشی توضیحات تکمیلی را بیان کرد و سپس اساتید دانشکده برق وکامپیوتر را به دانشجویان جدیدالورود معرفی نمود.
در ادامه مهندس ریاضی پویا به معرفي اين اداره پرداخت و از دانشجويان خواست در جهت امنيت و سلامت هر چه بيشتر جامعه دانشگاهي دانشگاه صنعتي قم، پيشنهادات، انتقادات و گزارش هاي خود را با اين اداره در ميان گذارند.
وی همچنین از دانشجویان خواست که به جامعه و محیط اطراف خودنگاه عمیق و آگاهانه تری داشته باشند.
مهندس نصيري مشاور دانشگاه نيز مركز مشاوره را براي دانشجويان جديدالورود توضيح داد و به نحوه و چگونگي برگزاري طرح پايش سلامت ويژه دانشجويان ورودي هاي جديد پرداخت.
در پايان نيز هديه اي به رسم يادبود به دانشجويان جديدالورود اهدا شد.
 
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود