امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

گروه جهادی آل طه این بار در غرب کرمانشاه

شنبه بیست و پنجم شهریور 1396 ساعت 3:50 ب ظ
گروه جهادی آل طه این بار در غرب کرمانشاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : گروه جهادی آل طه با حضور 60 نفر از دانشجویان بسیجی جهت عملیاتی و اجرایی نمودن پروژه های برنامه ریزی شده از 8 الی 18 شهریور به روستاهای چمسورک سفلی، چمسورک وسطی و مورت سبز از روستاهای محروم دهستان ویژنان واقع در غرب کرمانشاه سفر کردند.
دانشجویان بسیجی در این اردوی 10 روزه موفق به انجام پروژه های عمرانی از جمله رفع بحران آب از طریق کشیدن 5 کیلومتر خط لوله آب و ساخت آب انبار به مساحت 50 متر مکعب شدند . بهسازی منازل نیازمندان ، ساخت حمام و سرویس های بهداشتی ، ایزوگام پشت بام منازل و .... از جمله برنامه های عمرانی این اردو بوده است.

همچنین آموزش روخوانی قرآن، آموزش احکام، برگزاری مراسمات عید سعید غدیر خم، بازدید از مناطق عملیاتی مرصاد ، ذبح قربانی و برگزاری نماز عید قربان از ویژه برنامه های اردوی گروه جهادی آل طه بوده است.
محمد افشار نصب مسئول بسیج دانشگاه صنعتی قم در مورد برگزاری این اردو گفت: اعضای گروه جهادی آل طه در مورد انتخاب مناطق محروم دقت بسیار داشته اند ، به حدی که چندین بار جهت شناسایی و آسیب شناسی به این مناطق سفر کردیم که متاسفانه شاهد تصادف وانت نیسان حامل جهادگران جوان در حین تردد از جاده منتهی به روستای مورت سبز بودیم که دو نفر از این عزیزان فوت کردند و چند نفر هم زخمی شدند . اردوهای جهادی آن قدر با عشق و علاقه انجام می شود که زخمی های حادته تصادف مذکور در آن شرایط بحرانی از ما خواستند تا سرویس بهداشتی و حمام های نیمه کاره را به اتمام برسانیم.
شایان ذکر است سردار احمدی فرمانده سپاه استان قم، فرماندار و امام جمعه گیلان غرب از فعالیت ها و برنامه های گروه جهادی آل طه دیدن کردند.

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود