امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت

پنجشنبه دوم شهریور 1396 ساعت 7:29 ب ظ
رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه :  دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت . متن پیام به شرح  ذیل است:  
هفته دولت، يادآور فداکاري‏هاي فرزندان پاک سرشت و عزیز انقلاب است . این ایام تداعی کننده روزهاي پرشور خدمتگزاري شهيدان همیشه جاوید رجايي و باهنر است.
هفته دولت نمادي است از وحدت ، همدلی و یکپارچگی ملت و دولت كه تحكيم ، سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران عزيز را به ارمغان می آورد . بی شک وحدت ملت و دولت به عنوان يکي از نقاط قوت انقلاب اسلامی است  و دولتمردان با تکیه بر حمایت ملت از هیچ گونه تلاش و کوششی در جهت آبادی و آبادانی این مرز و بوم دریغ نخواهند کرد. بنا به فرموده مقام معظم رهبري: ذخيره معنوي دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه ‏مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوري اسلامي است.
در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام  به ويژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به همه دولت مردان تبریک عرض نموده  و سربلندی، عزت و اقتدار ملت شریف ایران را با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

 

 

 

 

   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود