امروز : سه شنبه بیست و ششم تیر 1403
اخبار

اخبار


اخبار دانشگاه

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

دوشنبه پنجم تیر 1396 ساعت 1:32 ق ظ
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی قم  به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه : دکتر بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیامی به شرح ذیل صادر کرد:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال را شاکریم  که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر نصیبمان کرد تا علاوه بر گرسنگی و تشنگی که سلامت جسم را به همراه دارد با  تهذیب و تزکیه نفس به آرامشی درونی دست یابیم. سعادتی بزرگ نصیب کسانی شد که در این ماه پرفضیلت توشه ای از تقوا بر گرفتند ، آنچنان که با رشد معنوی  دست یافته در این ایام در دیگر ماه های سال نیز با تزکیه نفس تغییر درونی بزرگی را در زندگی خود ایجاد می نمایند.
 عید سعید فطر که عید بزرگ همه مسلمانان است، علاوه بر عید بندگی نشانگر عظمت اسلام و وحدت بی حد  مسلمانان جهان است که با تفاوت های زبانی، نژادی و...  پس از یک ماه عبادت و روزه داری همه با هم با خواندن نماز عید این روز بزرگ را جشن می گیرند.
 اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول این عید بزرگ را به جامعه دانشگاهی، اساتید ارجمند، همکاران گرامی و دانشجویان عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. همچنین با تامین اعتبار هزینه ی سفر پرفیض  و معنوی مشهد مقدس ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی قم، امیدوارم لحظات به یادماندنی را در کنار خانواده های محترمتان داشته باشید.
 
   
ورود کاربران
ثبت نام بازنشانی رمز ورود